באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.
פולין השיגה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה במונדיאל 2022 עם 0:2 מול סעודיה במחזור השני בבית 3. פיוטר ז'לינסקי (39) ורוברט לבנדובסקי (82) כבשו, וויצ'ך שצ'סני הדף פנדל של סאלם אל דווסארי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
מאמן פולין צ'סלאב מיכנייביץ' אמר: "אנחנו שמחים שהצלחנו להסב אושר לנו ולאוהדים שלנו. כולנו חווים רגעים יפים עכשיו. צריך לזכור שארבע נקודות עדיין לא מבטיחות כלום, אבל אני שמח שכבשנו שני שערים והיו לנו עוד כמה מצבים טובים כדי לכבוש. גם ליריבה היו מצבים".
1 צפייה בגלריה
וויצ'ך שצ'סני שוער נבחרת פולין
וויצ'ך שצ'סני שוער נבחרת פולין
וויצ'ך שצ'סני שוער נבחרת פולין
(צילום: רויטרס)
על וויצ'ך שצ'סני המצטיין אמר המאמן שלו: "הוא עשה עבודה נהדרת, אני חושב שהפנדל שהם קיבלו היה רך מאוד. הוא עצר את הפנדל ושמר עלינו. אפשר היה להרגיש את העוצמה נבבחרת שלנו, זה ניצחון ראוי".
וויצ'ך שצ'סני זכה למחמאות רבות וב-sport.pl, שם נכתב: "אם אחרי הניצחון מול ארגנטינה, מלך סעודיה העניק לשחקניו רולס רויס, אז אחרי המשחק היום אנחנו צריכים להעניק לשוער שלנו מכונית. הוא המלך שלנו. הופעה נהדרת של שער יובנטוס, שסוף סוף שיחק משחק נהדר בטורניר גדול. בדקה ה-13 הייתה לו עצירה גדולה, אחר כך הוא החל בפעולה של השער ובדקה ה-45 הוא הציג יכולת שיא כשהדף פנדל ואז גם את הריבאונד. עשר דקות אחרי החזרה מהמחצית, שצ'סני הזכיר שהוא בלתי ניתן להכנעה, הפעם כשהרגליים שלו בלמו בעיטה מקרוב".
כוכב פולין רוברט לבנדובסקי אמר: "לכבוש שער במונדיאל זה חלום שמתגשם. ברור שהצלחת הנבחרת היא הדבר הכי חשוב, אבל אני כחלוץ תמיד רוצה לכבוש. שיחקנו טוב מאוד מבחינה הגנתית, יכולנו לתקוף יותר ולשחק בצורה אגרסיבית יותר, אבל רצינו לשלוט במצב ולהמתין למצבים שלנו. חשוב להישאר עם רגליים על הקרקע ושנראה במשחק מול ארגנטינה מה אנחנו יודעים".
לבנדובסקי דיבר על ההחמצה שהייתה לו במחצית השנייה: "לפעמים זה חוסר מזל וזה לא תלוי בך, אבל חשוב לשמור על קור רוח. אני שמח שכבשתי היום". על הפנדל שקיבלה סעודיה אמר לבנדובסקי: "לא היה פנדל. אני לא יודע למה השופט התערב בכלל".