באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
הפציעה של ניימאר מסעירה את המחנה הברזילאי. יממה לאחר שהתברר כי כוכב הסלסאו, שנפצע במהלך ה-0:2 על סרביה, ייעדר משלב הבתים, התייצב לצידו חברו לנבחרת, ראפינה, ותקף את האוהדים שטענו ברשתות החברתיות כי ניימאר מעדיף לנוח.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
בפוסט חריף שהעלה ברשתות החברתיות, כתב ראפיניה: "כמה עצוב, הטעות הכי גדולה בקריירה של ניימאר היתה להיוולד ברזילאי. למדינה הזו לא מגיע את הכישרון ואת יכולות הכדורגל שלו. אוהדי ארגנטינה מתייחסים למסי כמו אל אלוהים. אוהדי פורטוגל מתייחסים לרונאלדו כמלך. בברזיל מחכים שניימאר ישבור את הרגל".
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
עזרה מחבר. ניימאר
(צילום: EPA)
הפוסט של ראפיניה
כזכור, הכוכב הברזילאי נפצע והוחלף שלשום בדקה ה-80 אחרי שנפגע בקרסול, כשהוא ממרר בבכי בזמן שקיבל טיפול עם קרח על הספסל. ניימאר גם לא חגג עם שאר חבריו ונאלץ לרדת מיד עם שריקת הסיום אל חדר ההלבשה כשהוא צולע.
גם קאקה התייחס לפציעה של ניימאר ואמר: "אני מקווה שהוא יתאושש במהרה, כי זה חשוב מאוד למוניטין שלו, לזכות במונדיאל. הטורניר הזה נותן לו במה לנצוץ, ונגד סרביה הוא לא עשה זאת, עד שהוחלף. הדבר החיובי היחיד הוא שכשהוא ירד לספסל, ברזיל שיחקה טוב מאוד. זה קצת מדאיג אותי שניימאר תמיד רוצה לשחק, גם כשהוא פצוע, והפעם הוא לא רצה לשחק - הוא רצה להיות מוחלף. זו עלולה להיות בעיה לברזיל בהמשך הטורניר".
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר ממרר בבכי על הספסל
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
הקרסול של חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר
הקרסול של חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר
הקרסול הנפוח של ניימאר, בסיום הניצחון על סרביה
(צילום: AFP)
לאחר שנבדק, התברר כי ניימאר יושבת עד תום שלב הבתים, ויחמיץ את המשחקים מול שווייץ וקמרון. "קשה להסביר את הגאווה שאני מרגיש כשאני לובש את החולצה הזו", כתב אתמול ניימאר בחשבון האינסטגרם שלו.
"אם אלוהים היה נותן לי הזדמנות להיוולד בכל מדינה בעולם, הייתי בוחר בברזיל. שום דבר בחיי לא היה קל, תמיד הייתי צריך לרדוף אחר החלומות והמטרות שלי. זה אחד הרגעים הכי קשים בקריירה שלי, ועוד במונדיאל. יש לי פציעה, כן, זה מרגיז, זה יכאב, אבל אני משוכנע שתהיה לי הזדמנות לחזור ולעזור למדינה שלי, לחברים שלי ולעצמי. האמונה שלי אינסופית".
כזכור, ניימאר סבל מפציעות לפני ובמהלך שני המונדיאלים הקודמים. ב-2014 הוא נפצע במהלך רבע הגמר מול קולומביה והחמיץ את ההפסד 7:1 לגרמניה. אל 2018 הוא הגיע אחרי פציעה שעבר ושמנעה ממנו לשחק במשך שלושה חודשים.