התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
אף אחד לא הלך לישון בדרום קוריאה - וכנראה שכבר לא יילך. ב-2:15 לפנות בוקר שעון מקומי, הנבחרת האסייאתית רשמה את אחד הניצחונות הדרמטיים בתולדות הגביע העולמי. שער של וואנג הי-צ'אן בדקה ה-91 קבע 1:2 על פורטוגל והעלה את הנבחרת לשמינית הגמר על חשבון אורוגוואי (שגברה 0:2 על גאנה) - וזאת רק בזכות העובדה שכבשה יותר שערי זכות. קוריאה סיימה עם יחס שערים 4:4, אורוגוואי עם 2:2. מ-ט-ו-ר-ף.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
אגב, הסטטיסטיקה מראה שלא צריך להיות מופתעים מהשער המאוחר של דרום קוריאה. ארבעה מתוך השבעה האחרונים שלהם במונדיאל נכבשו בדקה ה-90 וצפונה. גם הפעם הסיפור לא היה שונה. ועדיין, התקשורת המקומית, כצפוי, הייתה באקסטזה. "זה הנס הכי גדול בכל הזמנים", חגגו בכלי התקשורת הקוריאנית לאחר המשחק. "זה אירוע שיכול לקרות רק אחד למיליון".
6 צפייה בגלריה
קוריאה חוגגת
קוריאה חוגגת
שחקני קוריאה באקסטזה, בסיום המשחק
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
קוריאה חוגגת
קוריאה חוגגת
(צילום: רויטרס)
עשרות אלפים צפו במשחק ברחובות סיאול וחגגו בסיום. "היה שווה להישאר ערים", כתב אחד האוהדים ברשתות החברתיות. "האמת, אף אחד לא יחזור לישון. זה הזמן לחגוג עד הבוקר".
וואנג הי-צ'אן, שחקנה של וולבס, שנכנס בכלל כמחליף, הפך לגיבור האומה. הוא חגג את השער בתנועת שרירים לעבר האוהדים ביציע וקיבל בסיום את תואר איש המשחק. ככה זה כשאתה מעלה את קוריאה לשלב הנוקאאוט לראשונה מאז 2010. "הוא המלך החדש של דרום קוריאה", נכתב בתקשורת המקומית, שם כבר הודו: "מול ברזיל, שכנראה תסיים ראשונה בבית המקביל, זה יהיה כבר סיפור אחר".
6 צפייה בגלריה
אוהדי דרום קוריאה
אוהדי דרום קוריאה
אוהדי דרום קוריאה חוגגים ברחבי סיאול
(צילום: AP)