באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
בנבחרת בלגיה מנסים למזער נזקים עקב הפרסום אתמול (שני) לפיו לאחר ההפסד 2:0 למרוקו, יאן ורטונגן התעמת פיזית בחדר ההלבשה עם אדן הזאר וקווין דה בריינה, כאשר רומלו לוקאקו הפריד בין הניצים. ביום חמישי בלגיה תפגוש את קרואטיה לקרב על כל הקופה, היא תהיה חייבת לנצח את סגנית אלופת העולם כדי להעפיל לשמינית הגמר.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
היום שחקני בלגיה דיברו עם התקשורת, ואדן הזאר הכחיש את הטענות: "אנחנו מדברים כל הזמן אחד עם השני והכל בסדר. עשינו אסיפה קבוצתית ודיברנו על מה צריך. לא התעמתתי עם ורטונגן, אני לא אידיוט. הוא גדול ממני. זה לא יהיה חכם מצידי התבדחתי איתו שהוא לא מהיר והוא ענה לי שזה נכון. אני תמיד צוחק עם כולם בחדר ההלבשה, כולם מכירים אותי. כולנו היינו מאוכזבים אחרי ההפסד למרוקו, זה טבעי. דיברתי גם עם קווין דה בריינה, הוא מאמין בנבחרת שלנו".
2 צפייה בגלריה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה.
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר. מכחיש.
(צילום: גטי אימג'ס)
השוער תיבו קורטואה אמר: "בתקשורת כותבים הרבה שקרים, אם אמצא אם המדליף זה יהיה המשחק האחרון שלו בנבחרת. אין לנו בעיות בנבחרת, ערכנו שיחה כנה על ההמצב שלנו. יש ניסיונות מכוונים לפגוע בנו. דיברנו על הרבה דברים בינינו כקבוצה ואני מקווה שנפתור אותם. הייתה לנו שיחה טובה. ברור שאף אחד מאיתנו לא היה שמח אחרי ההפסד למרוקו, זה טבעי. אבל חדר ההלבשה שלנו מאוחד, ניתן את הכל כדי לנצח ביום חמישי".