התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן, המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
שניים ממשחקי היום השלישי של המונדיאל הביאו עימם הפתעות גדולות, כשלאחר סנסציית הענק של סעודיה על חשבון ארגנטינה במסגרת בית 3, גם דנמרק לא הצליחה לנצח את טוניסיה בבית 4 ונפרדה ממנה ב-0:0. הדנים אמנם החזיקו יותר בכדור, והיו מסוכנים יותר - אך היריבה מצפון אפריקה לא איפשרה לחבורה של קספר יולמאנד לכבוש בדרך למשחק ראשון בגביע העולם הנוכחי שמסתיים ללא שערים.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
במהלך המחצית השנייה רשם אנדראס קורנליוס את החמצת המשחק, ואולי הגדולה ביותר בטורניר עד כה, כשנגח ממטרים ספורים לקורה כשהשוער היה שכוב על הקרקע. בתקשורת הדנית התמקדו בעיקר ברגע זה וסימנו אותו כמי שמנע מהסקנדינבים לצאת עם שלוש הנקודות. גם בתקשורת האנגלית התעכבו על ההחמצה הגדולה של חלוץ פ.צ קופנהגן, כשבין השאר תהו: "איך הוא יסביר את ההחמצה הזו לנכדים?".
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת דנמרק אנדראס קורנליוס בהחמצה גדולה מול טוניסיה
שחקן נבחרת דנמרק אנדראס קורנליוס בהחמצה גדולה מול טוניסיה
איך יספר לנכדים? אנדראס קורנליוס בהחמצה גדולה מול טוניסיה
(AFP)
"אני זוכר שהכדור עבר בין שחקנים ואף אחד לא הצליח לגעת בו", שיחזר קורנליוס בסיום. "לא הגעתי טוב לכדור. עדיין הייתי צריך להבקיע איכשהו, פשוט לכוון למסגרת, לדחוף אותו לשער. זה מרגיש כמו החמצה גדולה מאוד".
הדנים יצאו קדימה לא מעט כדי להכריע את המשחק, אך משחק ההתקפה שלהם היה שקוף ולא גרם ליותר מדי צרות מבחינת ההגנה הטוניסאית. "שיחקנו לאט ועם עצבים", אמר יולמאנד בסיום. "המצב בהחלט מסובך, אבל זו רק ההתחלה. אנחנו מכוונים לתוצאות הרבה יותר טובות ואני יכול רק להצטער".