באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
הישג ענק לנבחרת קרואטיה, שעלתה הערב (שישי) לחצי גמר מונדיאל 2022. הנבחרת של זלטקו דאליץ', שנעצרה רק בגמר ברוסיה 2018, ניצחה 2:4 את ברזיל בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
שני הגיבורים הגדולים של קרואטיה הם ברונו פטקוביץ', שכבש את שער השוויון בדקה ה-117 וכמובן השוער דומיניק ליבאקוביץ', שהציל פנדל של רודריגו בדו קרב (זה של מרקיניוס הלך אל הקורה) וגם במהלך המשחק רשם מספר הדיפות גדולות.
4 צפייה בגלריה
זלטקו דאליץ' מאמן נבחרת קרואטיה
זלטקו דאליץ' מאמן נבחרת קרואטיה
התרגש מאוד. דאליץ'
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
מודריץ'
מודריץ'
חגיגה גדולה. מודריץ'
(צילום: gettyimages)
אוהדי קרואטיה חוגגים את העלייה לחצי הגמר
(צילום: יאיר קטן, קטאר)
המאמן הנרגש דאליץ' אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון בשביל העם הקרואטי, היה משחק נהדר והדחנו את הפייבוריטית הגדול. אלה הקרואטים, זו קרואטיה, אמרתי כבר: לעולם אל תזלזלו בתעוזה, בגאווה, באמונה ובפטריוטיזם שלנו. הקרואטים תמיד מצליחים. ברכות לשחקנים, אנחנו כבר חושבים הלאה". המאמן המשיך: "זה ניצחון של קרואטיה, של כולם ביחד, כולם נתנו את המיטב. אני מודה מאוד גם לאלה שישבו בספסל ולא נכנסו והם עדיין חיים בשביל הנבחרת. אני מציע לכולם ליהנות מהלילה. אני אדם מאושר, קרואטיה מגיעה שוב לחצי הגמר עם אוכלוסייה של שלושה מיליון אנשים, השחקנים שלי לא נורמלים".
פטקוביץ', שכאמור כבש את שער השוויון בדקה ה-117, אמר: "אני לא יודע מה לעשות, אני מתכוון לקפוץ מהעור שלי החוצה. אני לא מצליח לתאר את הרגשות, זה השער הכי יקר בחיים שלי". כוכב קרואטיה לוקה מודריץ': "הראינו פעם אחר פעם שאנחנו אף פעם לא נכנעים, אף אחד לא האמין בנו לפני המונדיאל".
4 צפייה בגלריה
מארין צ'יליץ' חוגג את העלייה של קרואטיה לחצי גמר המונדיאל
מארין צ'יליץ' חוגג את העלייה של קרואטיה לחצי גמר המונדיאל
הטניסאי מארין צ'יליץ' חוגג
(צילום: מתוך אינסטגרם)
ריקוד היונה האמיתי