באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
נבחרת קרואטיה סיימה את שלב הבתים בגביע העולמי של 2018 עם מאזן מושלם. ארבע שנים חלפו וסגנית אלופת העולם פתחה היום (רביעי) את הופעותיה במונדיאל בקטאר ב-0:0 מאכזב מול מרוקו. הייתה זו התוצאה המאופסת השלישית תוך יומיים בטורניר, במשחק בו הקרואטים היו מעט טובים יותר, אך לא הגיעו להזדמנויות ממשיות.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"זה היה משחק שעדיף לשכוח", נכתב בתקשורת הקרואטית, שהייתה, כצפוי, מאוכזבת מהתוצאה. בטח כשבבית המוקדם נמצאות גם בלגיה וקנדה שישחקו ביניהן מאוחר יותר (21:00). "לא באמת הגיעה לנו יותר מנקודה", ביקרו ב"קורייר" את היכולת של השחקנים.
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לא משחק טוב של קרואטיה. מודריץ'
(צילום: AFP)
אחת מנקודות האור בנבחרת הקרואטית היה הקפטן לוקה מודריץ' בן ה-37, שרשם הופעה מספר 156 (!) במדים המשובצים. הוא אף התהדר בציון דרך מרשים במיוחד: הכדורגלן היחידי ששיחק ביורו ובמונדיאל בשלושה עשורים שונים. "זה הרגיש כאילו שתי הקבוצות חיפשו איך לא להפסיד", אמר פרשן ה-BBC ושחקן העבר של מנצ'סטר סיטי, נייג'ל דה יונג. "ממש התאכזבתי. מודריץ' היחידי שניסה לשחק כדורגל, אבל זה לא ממש התקדם לשום מקום".
פרשן נוסף של רשת ה-BBC, סטיבן וורנוק, הוסיף כי "מרוקו הצליחה לשמור על הכדור בצורה יוצאת דופן. משחק מאורגן היטב, אנרגטי, עם לחץ גבוה. 0:0 זו תוצאה בעיקר הגנתית, לא טובה לאף צד".
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
הישג יוצא דופן. מודריץ', היום מול מרוקו
(צילום: AFP)
גם כוכב העבר של צ'לסי ונבחרת אנגליה, ג'ו קול, ביקר את היכולת של הקרואטים: "לא היה להם את הניצוץ הזה שראינו לפני כמה שנים. היה חסר להם משהו בשליש האחרון של המגרש ואני די דואג להם בהמשך הדרך".