עיתונאי שני מצא את מותו במונדיאל בקטאר. העיתון "גולף טיימס" דיווח כי צלם הטלוויזיה של "אל-קאס", חאליד אל-מיסלם, מת "בפתאומיות" בזמן שדיווח על הגביע העולמי.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"אנו מאמינים ברחמיו ובסלחנות של אללה עבורו, ושולחים את תנחומינו העמוקים למשפחתו. כולנו של אללה ואליו אנו חוזרים", נכתב בהודעה מטעם העיתון, שפורסמה בעמוד האינסטגרם שלו.
"גולף טיימס" מודיע על מותו של אל-מיסלם
בדומה למקרה הטראגי של גרנט וול רק לפני יומיים, גם פה לא הרבה ידוע על נסיבות מותו של אל-מיסלם, יליד ותושב קטאר. רשת "7News" פרסמה כי "אל-קאס" הזכירה בקצרה את מותו של אל-מיסלם במהלך שידור, אך לא פירטה על המצב.
כאמור, רק לפני יומיים וול, מעיתונאי הכדורגל המובילים בארה"ב, מצא את מותו אחרי שהתמוטט במהלך המשחק בין ארגנטינה להולנד בתחומי אצטדיון לוסייל. הוא הובהל לבית החולים בעיר, אך הרופאים לא הצליחו לייצב את מצבו והוא הלך לעולמו כשהוא בן 48 בלבד.
1 צפייה בגלריה
גרנט וול
גרנט וול
תמונתו של גרנט וול מתנוססת במהלך משחק רבע הגמר בין אנגליה לצרפת
(צילום: AP)
ג'ון גלנסי, עיתונאי 'הטיימס', שיתף תיעוד של האירועים וחשף את העובדה שלא היה דפיברילטור באזור כשוול התמוטט. גלנסי מתאר את ההלם שלו ושל אחרים כשאנשי הרופאה החלו לבצע את פעולות ההחייאה בוול: "הסימן הגרוע ביותר היה שהם המשיכו והמשיכו. בסופו של דבר הגיעה אלונקה והם לקחו אותו משם. הפנים שלו היו מכוסות. כולנו הבנו. רק כמה דקות לפני כן הוא כתב על המשחק".
זמן קצר לאחר שנודע מותו של וול, אחיו אריק, פרסם ברשתות סרטון מצמרר - ואחר כך מחק אותו - בו אמר: "אני אריק וול, אני אח של גרנט ואני הומוסקסואל. אני הסיבה שאחי לבש חולצה עם צבעי דגל הגאווה. הוא היה בריא ואמר לי שאיימו על חייו. אני לא מאמין שאחי פשוט מת, אני מאמין שהוא נרצח". במשחק בין ארה"ב לוויילס, הגיע וול עם החולצה המדוברת למען אחיו. תחילה לא התאפשרה כניסתו בעקבות החולצה, אך בסופו של דבר לאחר חצי שעה הוכנס לאצטדיון. לטענת אחיו, מאז אותו המקרה הוא קיבל איומים על חייו.
אתמול, אחרי שדבריו עוררו סערה עולמית, אריק חזר בו: "זו הייתה רק רמיזה על כך שהוא צריך מנוחה, אז לא הייתי מודאג. תגלו הבנה כלפיי על הסרטון שהעליתי, בזמן שהייתי עדיין בשוק. לא ידעתי שזה יפורסם בכל מקום. אנחנו מאמינים שהממשל האמריקאי שבקשר איתנו יעשה הכל על מנת לעזור לנו ולספק לנו תשובות. תודה על כל התמיכה".