נבחרת צרפת פרסה היום (רביעי) את רשימת 25 השחקנים שייסעו לקטאר להשתתף במשחקי גביע העולם שייערכו ב-20 בנובמבר עד 18 בדצמבר. אלופת העולם תקווה להגן על תארה ותשחק בבית אחד עם נבחרות דנמרק, אוסטרליה וטוניסיה.
למרות הדיווחים לפיהן שחקנה הצעיר של ריאל מדריד אדוארדו קמאבינגה לא יהיה בסגל, הוא בסופו של דבר כן נמצא ברשימה של דידייה דשאן. שחקן הבלאנקוס שלא יצטרף עם הטריקולור לקטאר הוא פרלאן מנדי, שנותר מחוץ לסגל. מי שנמצא בכושר לא טוב בתקופה האחרונה אך בכל זאת זומן הוא אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד. גם עוסמאן דמבלה בפנים. כוכב הנבחרת קיליאן אמבאפה נמצא גם הוא כמובן בסגל, כמו גם קארים בנזמה.
3 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד אדוארדו קמאבינגה
שחקן ריאל מדריד אדוארדו קמאבינגה
יהיה בסגל הטריקולור. אדוארדו קמאבינגה
(רויטרס)
הסגל המלא של נבחרת צרפת לקטאר: שוערים: הוגו לוריס, אלפונס אראולה, סטיב מנדנדה. שחקני הגנה: בנז'מן פבאר, ז'ול קונדה, רפאל וראן, פרסנל קימפמבה, וויליאם סאליבה, לוקאס הרננדז, תאו הרננדז, איברהימה קונאטה, דאיו אפמקאנו. קשרים: אדריאן ראביו, אורליאן צ'ואמני, יאיה פופאנה, מתאו גנדוזי, ז'ורדן ורטו, אדוראדו קמאבינגה. התקפה: קינגסלי קומאן, קיליאן אמבאפה, קארים בנזמה, אוליבייה ז'ירו, עוסמאן דמבלה, כריסטופר אנקונקו.
גם נבחרת וויילס פרסמה את סגל השחקנים שלה לקראת המונדיאל הקרוב, שיהיה הראשון והאחרון של גארת' בייל. הקפטן הוותיק שמשחק בלוס אנג'לס גלאקסקי מה-MLS ישחק בגיל בגיל 33 עם חבריו בגביע העולם בו לא הייתה הנבחרת מהאי הבריטי מאז 1958. עוד בסגל הנבחרת הוולשית: ארון ראמזי (ניס), בן דייויס (טוטנהאם), השוער דני וורד (לסטר).
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
המונדיאל הראשון והאחרון בקריירה. גארת' בייל
(צילום: רויטרס)

מוקדם יותר: קרואטיה ושוויץ פרסמו סגלים למונדיאל

נבחרת שוויץ ונבחרת קרואטיה מוראט פרסמו היום את הסגל הסופי למונדיאל 2022. שוויץ תשחק בבית ז' ביחד עם ברזיל, סרביה וקמרון. קרואטיה תשחק בבית ו' עם בלגיה, מרוקו וקנדה.
בשוויץ, מי שמיועד להיות השחקן המוביל הוא הקפטן גרניט ג'אקה, שנמצא בעונת חייו ארסנל. ג'רדאן שאקירי בן ה-31, שמשחק היום בשיקגו פייר מה-MLS, אמנם מעבר לפיק של הקריירה, אבל יופיע במונדיאל רביעי בקריירה. יאן זומר, אחד השוערים הטובים בעולם שנמצא בספק לטוניר, נכלל גם הוא בסגל. שמות בולטים נוספים הם שחקני ההגנה מנואל אקנג'י (מנצ'סטר סיטי) ופביאן שר (ניוקאסל), והחלוץ ברל אמבולו (מונאקו). בשל אי הוודאות בנוגע למצבו של זומר, לסגל זומנו ארבעה שוערים.
3 צפייה בגלריה
שאקירי חוגג
שאקירי חוגג
חוזר למונדיאל רביעי. שאקירי
(צילום: רויטרס)
אצל סגנית אלופת העולם, לוקה מודריץ', המצטיין של מונדיאל 2018, יוביל את הנבחרת לקטאר. מרסלו ברוזוביץ' חוזר מפציעה ונכלל גם הוא בסגל. שמונה שחקנים בלבד שהגיעו למקום השני ברוסיה, נותרו בסגל: מודריץ', דומיניק ליבאקוביץ',איבן פרישיץ', דומאגויי וידה, דג'אן לוברן, מתאו קובאצ'יץ', אנדרה קראמריץ' וברוזוביץ'.