ז'וזה מוריניו נגד תמי אברהם. במסיבת העיתונאים שערכה רומא לקראת המשחק הערב (רביעי, 19:30) מול סאסואולו, נשאל המאמן על הכוכב האנגלי שלו, שהיכולת שלו העונה רחקוה מלהזכיר את זאת של העונה שעברה. מוריניו לא ניסה להסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מהחלוץ: "תשאלו אותו מה הבעיה, אם דעתו נמצאת במקום אחר, אם יש משהו שמפריע לו, או אולי הוא חושב יותר מדי על המונדיאל".
מונדיאל 2022 בקטאר: הספירה לאחור
החלוץ בן ה-25 שבר מספר שיאי כיבוש שערים בעונה הקודמת (הראשונה שלו ברומא), והפך לשחקן האנגלי שכבש הכי הרבה שערים בעונה אחת בסרייה א' (17). בסך הכל, הוא סיים את העונה שעברה עם 27 בישולים וחמישה בישולים ב-53 הופעות. אברהם גם היה השחקן המשמעותי ביותר של רומא בדרך לזכייה בקונפרס-ליג.
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו תמי אברהם
ז'וזה מוריניו תמי אברהם
ז'וזה מוריניו ותמי אברהם
(צילום: גטי אימג'ס )
2 צפייה בגלריה
איבן טוני
איבן טוני
בכושר טוב יותר משל אברהם. טוני
(צילום: רויטרס)
העונה כאמור, זה לא אותו דבר. אברהם מצא את הרשת שלוש פעמים בלבד ב-18 הופעות בכל המסגרות, והוא יגיע בכושר רע למונדיאל בקטאר שמתחיל בעוד 11 ימים. אם בכלל יזומן לסגל של גארת' סאות'גייט. הוא אמור היה להיות האפשרות השנייה בעמדת החלוץ של נבחרת שלושת האריות אחרי הקפטן הארי קיין, אבל כעת איבן טוני מברנטפורד - שמציג יכולת טובה העונה וכבש תשעה שערים ובישל עוד שלושה ב-15 הופעות הכל המסגרות - עשוי לתפוס את מקומו.
לפי הדיווחים, סאות'גייט כבר כבר קיבל החלטה לגבי זהות 26 השחקנים שיריכיבו את סגל נבחרת אנגליה במונדיאל. ההכרזה צפוייה להגיע מחר.
כאמור, רומא שנמצאת במקום השישי עם 25 נקודות, תפגוש הערב את ססואולו המאכזבת שנמצאת במקום ה-13 עם 15 נקודות.
פורסם לראשונה: 11:37, 09.11.22