ראחים סטרלינג יחזור לסגל נבחרת אנגליה, לקראת משחקה החשוב בשבת (21:00) מול צרפת ברבע גמר המונדיאל. סטרלינג שהה בימים האחרונים בלונדון ולמעשה לא נמצא בקטאר מאז משחק שמינית הגמר של נבחרתו מול סנגל.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
סטרלינג פספס את אותו משחק בגלל שביתו נפרץ זמן קצר לפני כן והוא טס חזרה לאנגליה כדי לדאוג לבני משפחתו, שלא נפגעו במהלך הפריצה. "השחקן עזב באופן זמני את הסגל כדי לטפל בעניין משפחתי, אך כעת יצטרף שוב לקראת רבע הגמר מול צרפת", נאמר בהודעה רשמית של ההתאחדות האנגלית.
2 צפייה בגלריה
סטרלינג
סטרלינג
שב לסגל. סטרלינג
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
ארוסתו של סטרלינג, פייג', הייתה זו שדיווחה למשטרה על הפריצה בשבת האחרונה, שוחחה עם השחקן והוא נגרע מהסגל מול סנגל. ב"סאן" פרסמו בימים האחרונים כי המשטרה בוחנת האם אותה כנופיה שפרצה לביתו של סטרלינג אחראית גם לשוד של שלושה מחבריו לצ'לסי בשנתיים האחרונות (אחד מהם הוא ריס ג'יימס, שמם של השניים הנוספים לא פורסם).
בעקבות המקרה, באנגליה טוענים כי תוגברה האבטחה מחוץ לבתיהם של כל בתי כוכבי אנגליה המשחקים במונדיאל, לבקשתו של המאמן גארת' סאות'גייט. גורם בנבחרת אמר ל"סאן": "גארת' רוצה שהם יהיו בטוחים שמשפחותיהם מטופלות כדי שיוכלו להתמקד במשחקים החשובים".