באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
אחרי הכישלון הגדול של נבחרת ברזיל, שהדוחה מהמונדיאל כבר ברבע הגמר אחרי הפסד בפנדלים לקרואטיה, ב'ל'אקיפ' הצרפתי דווח היום (חמישי) כי ניימאר, שלקח את ההדחה בצורה קשה מאוד, שוקל לקחת הפסקה מכדורגל נבחרות.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
על פי הדיווח, ניימאר בכל מקרה לא ישתתף במשחקי הידידות הקרובים של ברזיל, וההחלטה העיקרית שהוא יצטרך לקבל היא מתי הוא רוצה לחזור, לקופה אמריקה ב-2024 או רק למונדיאל הבא בעוד כארבע שנים.
3 צפייה בגלריה
ניימאר ייקח פסק סמן מהנבחרת?
ניימאר ייקח פסק סמן מהנבחרת?
ניימאר ייקח פסק סמן מהנבחרת?
(רויטרס)
הכוכב רמז כבר לפני הטורניר שייתכן וזה יהיה המונדיאל האחרון שלו. בגיל 30, כוכבה של פ.ס.ז' ידע שזאת כנראה ההזדמנות הטובה ביותר שלו להביא למדינתו את גביע העולם בפעם השישית, ואכן עד ההדחה הסלסאו שיחקו כמו הנבחרת הטובה בטורניר.
בתום המשחק, ניימאר, כמו גם יתר חבריו, מירר בבכי על כר הדשא במשך דקות ארוכות והתקשה למצוא נחמה אחרי עוד הדחה ואכזבה גדולה. הוא כלל לא בעט פנדל בדו קרב אחרי שרודריגו ומרקיניוס החמיצו בעוד ארבעה קרואטים כבשו בקלות מארבע בעיטות. לאחר ההדחה, נשאל ניימאר האם נראה אותו גם במונדיאל הבא וציין כי "למען האמת, אני לא יודע. יש לי הרבה על מה לחשוב כרגע, אני לא רוצה להגיד משהו בלהט הרגע. לא יכול להגיד שאני בטוח ב-100 אחוז שאחזור".
3 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
עוד כישלון במונדיאל. ניימאר
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מירר בסיום בבכי. דני אלבס מנסה לנחם את ניימאר
(צילום: gettyimages)
זה לא ניחם אותו, אבל בזכות השער שלו מול קרואטיה השתווה נימאר אל פלה כגדול הכובשים של נבחרת ברזיל עם 77. במקום השני נמצא רונאלדו עם 62, רומאריו עם 55 וזיקו עם 48.