ארגנטינה עוצרת את נשימתה לקראת המשחק המכריע מול מקסיקו. האוהדים שפגשנו מתוחים מאוד מצד אחד אבל רובם בטוחים: "אנחנו עושים את זה".
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
לפני הכול ניתוח מבפנים של העיתונאי הארגנטינאי פדריקו, שמלווה את הנבחרת בשנים האחרונות. "תקשיבו, איזה מתח יש בארגנטינה, אבל לדעתי גם בפיפ"א - כי מסי הוא הפנים של המשחקים והם רוצים לראות אותו ממשיך. בארגנטינה זה ברור. הערב הזה יקבע המון. במשחק נגד סעודיה לא היינו טובים וכל אחד במחצית השנייה ניסה להציל לבד את הנבחרת, השחקנים לא היו מחוברים. בארגנטינה היו עצובים מאוד, בעיקר אחרי שביוני ניצחנו 0:3 את איטליה במשחק יפה וכולם ציפו להמשכיות. הערב חייבים לנצח".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
כל הלחץ עליו. מסי
(צילום: AFP)
מסי נאם לשחקנים אחרי ההפסד. די נדיר. ״נכון. הוא אמר לשחקנים שצריכים להיות ביחד, מאוחדים, עם המשפחה ועם 45 מיליון ארגנטינאים. כולם יתפללו היום לניצחון של סקאלוני והשחקנים. ההרגשה חיובית מאוד".
מה מצבו של מסי? יש דיווחים שהוא לא כשיר ממש. ״זה נכון. הוא סוחב פציעה, אבל לא קשה ממש. הוא יכול לשחק. הוא התאמן בנפרד ואז הצטרף אל הקבוצה. הוא ישחק בשני המשחקים הקרובים וכמובן שאם יהיה טוב, ננצח. מאמין שנראה 1:3 מול מקסיקו. שערים של לאוטרו, די מריה ופנדל של מסי".
האוהד ליאו, אין קשר משפחתי למסי, חושש ואופטימי. ״מקסיקו נבחרת קשה, אבל יש לנו את מסי. אנחנו סומכים עליו״. חברו ג׳ובאני מוסיף: ״ההפסד לסעודיה היה מפתיע, אבל נעשה קאמבק. במשחק ראשון במונדיאל יכולות ליפול הפתעות. אני די בטוח שנעלה".
אסטבן הגיע בשבוע שעבר מבואנוס איירס. "הנבחרת חזקה ותתגבר על הרגע הקשה. אין לי ספק שנעלה. ננצח את מקסיקו ואת פולין למרות שהן טובות".
פורסם לראשונה: 17:14, 26.11.22