יש סיכוי סביר שהמונדיאל בקטאר התחיל ביום ראשון האחרון, אבל רשמית הוא נפתח אתמול באיצטדיון נגמרו-לי-הסופרלטיבים-לוסייל עם ברזיל והקהל האדיר שלה ביציעים. מונדיאל במחלוקת? הברזילאים מילאו אתמול את היציעים באלפים, בדיוק כמו שהם רגילים ואוהבים, כשהם מרקידים את השחקנים שלהם עוד לפני ההמנונים. אפשר היה להרגיש את הרעב המרגש שלהם לגביע עם כל דקה שעברה. אל תתבאסי ארגנטינה, ברזיל זאת ליגה אחרת.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
הקרנבל התחיל בשעות המוקדמות בלוסייל כשהצהוב השתלט על רחבת הענק. צ׳יצ׳ה נתן להם סיבות להרגיש טוב. המאמן הברזילאי העלה הרכב התקפי במיוחד, עם מניפת קוסמי הכדור שלו. רישרליסון בשפיץ, ניימאר מאחוריו, ויניסיוס בשמאל וראפיניה בימין. זה היה האות להתקפה כוללת מהפתיחה על סרביה המרשימה בעצמה. לא הרבה נבחרות היו עומדות בקצב הברזילאי של המחצית הראשונה בלי לספוג, כשהכדורים נדחפים מצוין לרחבה שלהם מהצד של ראפיניה וטוב מאוד מזה של ויניסיוס. ניימאר שימש כמיני קוורטרבק ונראה מאוד מפוקס הפעם, כמעט בלי מאניירות, כי בכל זאת ניימאר.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים
(צילום: AP)
בכמה סיטואציות שבהן הסרבים בכל זאת לא עמדו בקצב המסחרר, לרפאיניה היה חסר קצת רוע כדי להעניש. בסוף דווקא רישרליסון, החולייה החלשה של ברזיל במשחק, דחק מרוב לרשת ריבאונד לכדור שנהדף. לא ברור מדוע המאמן הסרבי חיכה רק עד אז כדי להכניס את ולאחוביץ'. ואז הגיע הגול השני של רישרליסון. פשוט וואו אחד גדול. אין אחד שלא תפס את הראש בתדהמה. השדר הברזילאי מאחורי היה על סף התקף, ואני חששתי לחייו. זה לא היה כדורגל במחצית השנייה. זה היה מחול מטורף וסרביה רק יכולה להגיד תודה על מיקום נפלא כדי לחזות בפלא. איזה כיף שיש תוספות זמן.
2 צפייה בגלריה
רישרליסון שחקן נבחרת ברזיל
רישרליסון שחקן נבחרת ברזיל
כולם תפסו את הראש. רישרליסון חוגג
(צילום: AP)
התוצאה בסיום שיקרה. 0:6 היה משרטט את התמונה בלוסייל הרבה יותר נכון. אם ככה משחקת ברזיל מול נבחרת כמו סרביה, די ברור בשלב הזה מי מועמדת ראשית לחזור ללוסייל בגמר. השופט האיראני, אגב, הרגיז מאוד את הקהל הברזילאי. לא בטוח שזה חכם במקרה של בקשה למקלט מדיני אם וכאשר.