בברצלונה שוב לא שקט. הסיבה? ריקי פוץ' לא נכלל בסגל הקבוצה לגמר גביע גאמפר הערב (19:00) מול אלצ'ה. על פי דיווח בספרד, רונלד קומאן שוחח כבר עם ילד הפלא של בארסה והודיע לו כי הוא לא בונה עליו העונה. מלבד פוץ', גם לואיס סוארס וארתורו וידאל לא נכללים בסגל המורחב.
פוץ' בן ה-21 מסיים את חוזהו בעונה הבאה ולכן כנראה בברצלונה מעוניינים להרוויח עליו כעת כסף. במשחקים אשתקד, אחרי פגרת הקורונה, שבכמעט 50 אחוזים מהם פתח פוץ' בהרכב, הוא שיחק בעיקר כקשר מרכזי, אבל גם כקשר התקפי מאחורי שני חלוצים במערך יהלום. במשחקים האלה פוץ' היה שחקן הקישור המרשים ביותר של בארסה. מבין כל קשרי הקבוצה, פוץ' היה זה שמספר המסירות שלו קדימה ביחס לסך המסירות שלו הוא הגבוה ביותר.
4 צפייה בגלריה
ריקי פוץ'
ריקי פוץ'
לא בסגל. פוץ'
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
ריקי פוץ'
ריקי פוץ'
איך האוהדים יקבלו את העניין? פוץ'
(צילום: AP)
האוהדים משוגעים על פוץ' כיוון שהוא שחקן בית, כזה שהצטרף ללה מאסיה בגיל 13, ושהיה רודף אחרי לאו מסי כדי להצטלם איתו. הם אוהבים את רוח הלחימה שלו, התנועה הבלתי פוסקת והמרדף אחרי כל כדור. אבל יותר מכל פוץ' שובה את ליבם כיוון שהוא דוחף את המשחק של ברצלונה קדימה. בעונה הקרובה, שתיפתח עבור בארסה אוטו-טו בליגה, הם כנראה לא יחזו בו.

מוולבס לליברפול?

ליברפול לא עוצרת. אחרי שרכשה מבאיירן מינכן את תיאגו אלקנטרה, האלופה האנגלית בדרך להחתים גם את שחקן ההתקפה הפורטוגלי של וולבס, דיוגו ז'וטה, עבור 49 מיליון אירו.
ז'וטה כבר הסכים לחתום בשורות המרסיסיידרס לחמש עונות, ויהיה ההעברה היקרה ביותר של יורגן קלופ בקיץ הנוכחי (תיאגו נרכבש ב-30 מיליון אירו, וקוסטאס צימיקאס ב-12 מיליון מאולימפיאקוס).
4 צפייה בגלריה
דיוגו ז'וטה חוגג
דיוגו ז'וטה חוגג
ז'וטה. בדרך לאנפילד
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
תיאגו אלקנטרה
תיאגו אלקנטרה
תיאגו. הוא כבר אדום
(צילום: האתר הרשמי של ליברפול)
הפורטוגלי בן ה-23 הגיע ב-2017 לוולבס, כבש 44 שערים ב-131 הופעות והפך לאחד השחקנים החשובים ביותר של הזאבים. היתרון של ז'וטה זה שהוא יכול לשחק במספר עמדות בהתקפה, ולכן לא תהיה לו בעיה להשתלב לצד מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו.
במקור ליברפול רצתה להחתים את שחקנה של ווטפורד, איסמעילה סאר, אבל קבוצתו דרשה סכום לא ריאלי מבחינת האלופה, ולכן העסקה התפוצצה.
פורסם לראשונה: 10:17, 19.09.20