רוי קין תמיד נחשב לשחקן ואדם שנוי במחלוקת, יש שיגידו אפילו חמום מוח. בשנים האחרונות הוא עבר לעמדת הפרשן ולא פעם הוא יוצא בצורה תקיפה נגד שחקנים מהקבוצה בה כיכב, מנצ'סטר יונייטד.
אמש (שישי), אחרי ה-1:1 של קבוצתו לשעבר בלונדון מול טוטנהאם, ביקר כוכב העבר את שוער השדים האדומים, דויד דה חאה, שלטענתו היה אחראי לספיגת השער הראשון מרגליו של סטיבן ברחווין: "נמאס לי ממנו. אם הייתי יוכל הייתי שולח לו כמה אגרופים. הוא השוער הכי אוברייטד שראיתי כבר הרבה מאוד זמן".
2 צפייה בגלריה
השער המביך שספג דויד דה חאה
השער המביך שספג דויד דה חאה
דה חאה. ביקורת קשה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
קין. לא אהב את מה שראה
קין. לא אהב את מה שראה
קין. לא אהב את מה שראה
(צילום: getty images)
עוד אמר קין: "דה חאה היה אמור לבצע הדיפה סטנדרטית, בטח עבור שוער בינלאומי. אני נדהם, לדעתי היו עניינים בחדר ההלבשה במחצית". אבל לא רק השוער הספרדי חטף מהפרשן האירי, גם לוק שואו והארי מגווייר שגם להם אשמה בספיגת השער: "אני לא מאמין על שואו, לנגוח ככה בכדור ואז לרוץ אחורה. אני גם מבולבל מהארי מגווייר, מבולבל מהדרך בה פעל. מגווייר ודה חאה? לא הייתי נותן להם לעלות על האוטובוס של הקבוצה אחרי המשחק. שייקחו מונית למנצ'סטר".
מי שיצא להגנתו של דה חאה היה מאמנו, אולה גונאר סולשיאר: "דויד עשה עבודה טובה. רוי היה קשר פנטסטי, והוא חבר טוב שלי, אבל אני לא בטוח שהוא גם היה עוצר את הכדור. דויד היה מעט מאוכזב, אבל זה היה כדור קשה לעצור".