באיירן מינכן כבר לא תצליח לשמור על תואר אלופת אירופה אחרי שאתמול (שלישי) הודחה על ידי פריז סן ז'רמן למרות שניצחה אותה בפארק דה פראנס 0:1 (3:3 בסיכום).
אמנם העונה בגרמניה טרם הסתיימה – באיירן כרגע מוליכה על לייפציג בחמש נקודות ושישה מחזורים נותרו לשחק – אך בתקשורת המקומית עוסקים בעתידו של המאמן האנזי פליק, שהפך לסיפור הצלחה מאז שמונה לפני שנה וחצי.
3 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
יעבור לנבחרת? האנזי פליק
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לותר מתיאוס
לותר מתיאוס
נשמע בטוח בעצמו. לותר מתיאוס
(צילום: גטי אימג'ס)
פליק הצליח להשלים שנה מושלמת עם זכייה בכל ששת התארים האפשריים אחרי שמונה במקומו של ניקו קובאץ' באמצע העונה שעברה.
היום, לותר מתיאוס, שחקן עבר של באיירן ואחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות נבחרת גרמניה, דיבר עם סקיי ספורטס והתייחס לעתידו של פליק. "זו עונתו האחרונה של פליק בבאיירן", הוא אמר. "הוא נמצא בראש הרשימה של ההתאחדות בגרמנית וכבר קיבל מהם הצעה להיות מאמן הנבחרת".
"הם רוצים אותו, ואני חושב, או יותר נכון משוכנע, שהאנזי פליק לא ימשיך בבאיירן אחרי הקיץ", הוא המשיך. העובדה שבהתאחדות הגרמנית מחפשים מאמן חדש לנבחרת היא לא סוד, שכן בחודש שעבר יואכים לב הודיע שהוא יעזוב את הנבחרת מיד אחרי יורו 2021, זאת לאחר 15 שנה בתפקיד.
3 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
"אין לי מושג מאיפה לותר הביא את המידע הזה". יוליאן נגלסמן
(צילום: רויטרס)
מתיאוס הוסיף שבאיירן בעצמה כבר סימנה את יורשו של פליק ובחרה בלא אחר מאשר יוליאן נגלסמן, מאמן לייפציג, שכאמור מתמודדת מול הבווארים על האליפות. "במינכן כבר דיברו עם נגלסמן, כולל על עניינים כספיים", הוא טען.
למרות זאת, נגלסמן (33) דווקא שלל את הדברים של מתיאוס ואמר: "לא היו שום דיבורים ביני ובין באיירן. אין לי מושג מאיפה לותר הביא את המידע הזה. זה כמובן תקף גם לסוכנים שלי, הם לא דיברו עם אף אחד מבאיירן. לא דיברתי גם עם המועדון שלי, כי אין על מה לדבר. יש לי עדיין חוזה עד 2023".