ארסנל ולידס נאבקות על שירותיו של מנור סולומון ורוצות להחתים אותו כבר בינואר הקרוב, כך מדווח הבוקר (רביעי) האתר "גאנר", העוסק בארסנל.
מנג'ר ארסנל מיקל ארטטה מעוניין להחתים את הקשר הישראלי באופן מיידי על מנת שיעזור לתותחנים שמתקשים מאוד בליגה ונמצאים במקום ה-15 עם שבעה הפסדים ב-12 מחזורים. גם העולה החדשה לידס, שנמצאת במקום ה-14, רוצה את סולומון. על פי הדיווח, לידס נחושה יותר להחתים את סולומון, כאשר ארסנל מעוניינת גם במרקוס תוראם מבורוסיה מנשנגלדבאך.
3 צפייה בגלריה
סולומון לא הצליח לעזור הרבה לשחטאר
סולומון לא הצליח לעזור הרבה לשחטאר
מבוקש. סולומון
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון חוגג
מנור סולומון חוגג
בקרוב בפרמייר-ליג? סולומון
(צילום: רויטרס)
גם מנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת לקלוט את סולומון בעבר, כמו גם אטאלנטה האיטלקית שהציעה לשחטאר כ-20 מיליון אירו תמורתו ונדחתה. הקבוצה האוקראינית רכשה את הישראלי תמורת שישה מיליון אירו ממכבי פתח תקווה.
הקשר אמור לשחק עם שחטאר מול מכבי תל אביב בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית בחודש פברואר הקרוב. סולומון כבש העונה פעמיים בליגת האלופות מול ריאל מדריד, והוסיף עוד שלושה שערים ובישול בליגה האוקראינית.
3 צפייה בגלריה
מרסלו ביילסה
מרסלו ביילסה
מעוניין ביהלום הישראלי. ביילסה
(צילום: רויטרס)
בראיון לפני כשבוע ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, אמר היהלום הישראלי: "השערים שלי נגד ריאל מדריד היו מקור לגאווה, אבל מה שאני עושה הכי טוב זה לכדרר. משווים אותי לאדן הזאר ואני חושב שזה פנטסטי. בקיץ כבר שוחחתי עם רומא ואטאלנטה, אבל בסופו של דבר זה לא הגיע לשום הסכם".