שחטאר דונייצק יודעת כי היא תלויה רק בעצמה. ניצחון הערב (רביעי, 22:00) בסן סירו על אינטר יעלה אותה לשמינית גמר הצ'מפיונס, מבלי צורך להאזין לתוצאה במשחק המקביל בין ריאל מדריד לבורוסיה מנשנגלדבאך בבית 2.
למנור סולומון וחבריו יש 7 נקודות והם מדורגים במקום השני בבית, מתחת למנשנגלדבאך (8) ולפני ריאל (7) ואינטר (5). תיקו עשוי להספיק גם כן לכרטיס לשלב הבא רק במידה וריאל תאבד נקודות בביתה מול הגרמנים.
4 צפייה בגלריה
יכבוש גם מול אינטר? סולומון
יכבוש גם מול אינטר? סולומון
יכבוש גם מול אינטר? סולומון
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
סולומון בפעולה
סולומון בפעולה
סולומון מול אינטר בחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה
(צילום: AP)
סולומון, שכבש פעמיים בקמפיין הנוכחי של שחטאר בצ'מפיונס מול ריאל, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי וסיפר: "בבית הזה הכל, אבל הכל אפשרי". הקשר הישראלי, שהובס עם שחטאר 5:0 על-ידי אינטר אשתקד בחצי גמר הליגה האירופית, הוסיף: "במשחק בסיבוב הראשון באוקראינה היה לנו פחות קשה מחצי הגמר ההוא. בדרך כלל, אנחנו טובים בהחזקת כדור".
סולומון החמיא לרומלו לוקאקו, החלוץ הבלגי של אינטר שהוא גם האיום הגדול שלה: "נעשה הכל כדי לעצור אותו. הוא חיה, מפלצת. אם הוא מרוכז, הוא בלתי ניתן לעצירה. לוקאקו גם אנדרייטד. הוא צריך להיות בין הגדולים בעולם. הופתעתי שמנצ'סטר יונייטד נתניה לשחקן כמוהו ללכת".
היהלום הישראלי המשיך: "השערים שלי נגד ריאל מדריד היו מקור לגאווה, אבל מה שאני עושה הכי טוב זה לכדרר. משווים אותי לאדן הזאר ואני חושב שזה פנטסטי. בקיץ כבר שוחחתי עם רומא ואטאלנטה, אבל בסופו של דבר זה לא הגיע לשום הסכם".
4 צפייה בגלריה
הזאר מתוסכל
הזאר מתוסכל
סולומון זוכה להשוואות לבלגי. אדן הזאר
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
מרגיש לא מוערך מספיק. לוקאקו
(צילום: רויטרס)
לוקאקו עצמו התראיין אתמול ל"פראנס פוטבול" וסיפר גם הוא עד כמה הוא לא מוערך מספיק. "אני אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם", הצהיר. "אני לא עושה היטב את העבודה הטקטית ונע לכיוון השער. אם כריסטיאנו רונאלדו, לאו מסי או רוברט לבנדובסקי חרגו מגבולותיהם, מדוע שאני לא אוכל לעשות זאת גם כן?".
"בקיץ האחרון לקחתי רק שמונה ימי חופשה אבל לא עלה בדעתי להגיד שלא נחתי מספיק. אני מעדיף לעבוד קשה ולהתכונן היטב כדי להראות לכולם למה אני מסוגל. וכך צריך להיות אצל כל השחקנים. אתה צריך להיות שמח לשחק", סיכם לוקאקו.