אנשים אולי שוכחים, אבל זלאטן איברהימוביץ' כבר בן 39. על המגרש זה ממש לא נראה כך. הסופרסטאר השבדי כבש אתמול צמד ב-0:2 של מילאן בקליארי, שהבטיח לקבוצתו את אליפות החורף בסרייה א' לראשונה מאז 2011.
למילאן 43 נקודות, שלוש יותר מאינטר השנייה ועשר מיובנטוס שרק במקום החמישי. עבור זלאטן היו אלה שערים ראשונים בשנת 2021 - ובכך רשם ציון דרך פשוט מטורף. השבדי המשיך את הרצף (שהחל ב-1999) ויכול להתהדר בכך שכבש בכל אחת מ-23 השנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
בכושר שיא, בגיל 39. זלאטן
(צילום: AP)
וקחו עוד מספרים: לראשונה בקריירה - זלאטן כובש תשעה משחקים רצופים בהם הוא פותח בהרכב. בנוסף, הצמד שלו מול קליארי העלה את מאזנו העונה ל-12 כיבושים, כשרק שלושה שחקנים בלבד באחת מחמש הליגות הבכירות כבשו יותר. אגב, עוד צמד והכוכב יגיע ל-500 שערים בקריירה.
"מרוצה? הייתי צריך לכבוש עוד צמד", אמר בסיום זלאטן וסיפק פנינים, כפי שרק הוא יודע. "לא שיחקתי 57 ימים, אני מצטער אבל זה יכול לקרות. השחקנים הצעירים פה נותנים לי מוטיבציה ומאתגרים אותי מי יכול לרוץ יותר, אבל אני לא מוותר ומראה להם שאני משיג אותם".
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
מילאן בדרך לאליפות? אם זה תלוי בו, אז כן. זלאטן חוגג
(צילום: AP)
זלאטן נשאל אם הוא מאמין שמילאן תוכל לזכות באליפות לראשונה מאז עונת 2010/11 וענה: "מאמין בסקודטו? אני מאמין בי, בזלאטן". השבדי דיבר גם על שיתוף הפעולה המתקרב עם מריו מנדז'וקיץ' שבדרך לקבוצה: "אני שמח שמריו מגיע, עכשיו יש שניים שיכולים להפחיד את היריבות".
מאמן מילאן, סטפנו פיולי, סיכם: "אנחנו נותנים את הטוב ביותר שלנו בכל משחק העונה, אני תמיד מבקש מהשחקנים לשים לב ולהיות מוכנים, וכך היינו. אליפות? נראה איפה נהיה בטבלה באפריל".