דויד אלאבה יעבור בקיץ לריאל מדריד ויחתום לארבע עונות - כך לפחות מפרסם ה"מארקה" הספרדי. האוסטרי בן ה-28, שיכול לשחק במגוון תפקידים בהגנה ובקישור, מסיים את חוזהו בבאיירן מינכן ב-30 ביוני וכבר סירב להצעה של הבווארים להאריך את ההתקשרות איתו.
ריאל נכנסה חזק לתמונה בשבועות האחרונים והגישה לו, כאמור, הצעה לארבע שנים עם שכר של 10 מיליון אירו לעונה. בריאל מבינים שלאור מגפת הקורונה והמצב הכלכלי הקשה שהיא הביאה איתה, יהיה לה קשה לשלם סכומי העברה גבוהים על שחקנים, ולכן הגעה של שחקן כל כך איכותי (שוויו מוערך ב-65 מיליון אירו) כמו אלאבה בחינם היא הפתרון המושלם למצב.
1 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
בדרך למדריד. אלאבה
(צילום: AP)
שער ה"מארקה" והכותרת על אלאבה
ב-404 משחקים בהם לקח חלק במדי באיירן מינכן לאורך הקריירה הוא כבש 32 שערים ובישל עוד 49. הוא מעולם לא ספג כרטיס אדום וקיבל 17 כרטיסים צהובים בלבד.
יו"ר באיירן, קרל היינץ-רומינגה, הודה לאחרונה שקבוצתו די ויתרה על שירותיו של אלאבה, אחרי שזה דחה את ההצעה שהוגשה לו בחודש אוקטובר לחדש את חוזהו עם שכר שבועי של 200 אלף אירו. "היו לנו הרבה שיחות, והמטרה הייתה שהוא יישאר בבאיירן. בפגישה האחרונה הצבנו לו דד-ליין, אבל הוא לא קיבל אותה ומאז אוקטובר לא דיברנו שוב. אם להיות כנה, באנו לקראת הסוכן שלו ואביו, אבל אנחנו צריכים לשים את הדברים באיזון הנכון".
חוזר לאיטליה. מנדז'וקיץ'
מילאן, שממשיכה להוליך את הסרייה א', מתחזקת כבר כעת - במטרה לזכות בסקודטו. מריו מנדז'וקיץ' חתם היום ברוסונרי, למרות שלא שיחק כדורגל מסוף העונה שעברה, אז עזב את אל-דוחייל הקטארית. הקרואטי בן ה-34 נחת באיטליה כבר שלשום וסגר במילאן לחצי שנה עם אופציה לעונה נוספת. הוא קיבל את החולצה עם הספרה 9.
ב"מירור" מדווחים כי קשרה של טוטנהאם, דלה עלי, בדרך הבטוחה לפ.ס.ז' וכי ההחלטה על כך תיפול עד סוף השבוע. עלי הפך מכוכב גדול בספרס לשחקן ספסל שז'וזה מוריניו התעמת איתו מספר פעמים. אם אכן יחתום, הוא יהיה הרכש הראשון של מאוריסיו פוצ'טינו בפריז.
פורסם לראשונה: 06:29, 19.01.21