3 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מבקשים הסברים שופט המשחק, אדריאן קורדרו וגה
שחקני ריאל מבקשים הסברים שופט המשחק, אדריאן קורדרו וגה
שחקני ריאל מבקשים הסברים שופט המשחק, אדריאן קורדרו וגה
(צילום: AFP)
אחרי 20 שנה אלאבס ניצחה בחוץ את ריאל מדריד, שאתמול (שבת) שוב הראתה עד כמה היא לא יציבה העונה עם 2:1 ביתי מביך בליגה הספרדית. הבלאנקוס, ששיחקו ללא קארים בנזמה וסרחיו ראמוס הפצועים רחוקים כעת שש נקודות מריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד (לה עוד יש משחק חסר) שבפסגה.
"הם כבשו כבר אחרי שלוש דקות והדברים הפכו למסובכים", סיפר זינדין זידאן בסיום. "נצטרך לעבוד קשה, לחכות לשחקנים הפצועים שיחלימו ובעיקר לשנות את הדינמיקה. זו הייתה פתיחת המשחק הכי גרועה שלנו העונה. העובדה שלא הצלחנו לשנות את המומנטום מפריעה ומדאיגה אותי".
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור לא מאמין שזה קורה לריאל
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
"אין תירוצים". זידאן
(צילום: AP)
"הבעיה שלנו היא חוסר היציבות", אישר המאמן הצרפתי, שרק בשבוע שעבר חזר מסן סירו עם ניצחון גדול על אינטר בליגת האלופות. "לא יכול להיות שאנחנו מנצחים במילאנו ואחר כך נראים כך. אין תירוצים, אבל זו המציאות ואני האשם". דאגה גדולה בריאל היא מהפציעה של אדן הזאר, שעזב אתמול את כר הדשא כבר אחרי 28 דקות. "אני רק מקווה שזה לא בשריר", אמר זידאן על הבלגי, שרק בשבוע שעבר כבש מול אינטר.
בריאל כעסו גם על שופט המשחק, אדריאן קורדרו וגה, שלא שרק פנדל אחרי שוויקטור לאגווארדינה מאלאבס משרך את השיער של מרסלו בתוך הרחבה. "התמונות לא מותירות מקום לספק", נכתב ב"אס". ב"מארקה" חשפו כי מרסלו התלונן בפני השופט בזמן אמת והראשון אמר לו: "הוא שם את היד עליך, אבל המשכת לרוץ".
הייתה או לא עבירה על מרסלו?
אלאבס חוגגת ניצחון חוץ ראשון ריאל מזה 20 שנה
"זה לא הזמן לדבר עם השופט אחרי המשחק, ה-VAR פה כדי לעזור, אבל זה לא הסיפור במקרה שלנו", כעס קאסמירו. "זו ליגה שונה העונה, כל הקבוצות יאבדו נקודות ויהיה מאבק קשה עד הסוף. נלחמנו, נתנו הכל, אבל גם החמצנו בלי סוף".
ואם כבר שופטים ו-VAR, לא פחות מחמישה פנדלים נשרקו לחובת ריאל ב-10 המחזורים מפתיחת העונה - הכי הרבה בליגה הספרדית. "יש שופטים ויש VAR, יותר מזה אנחנו לא יכולים לעשות הרבה", טען שחקן העבר וחבר הנהלת ריאל, אמיליו בוטרגניו.