לואיס סוארס כנראה כבר לא ישחק בעונה הבאה עם לאו מסי, אבל יכול להיות שכן ישתף פעולה דווקא עם כריסטיאנו רונאלדו. על פי שלל דיווחים ברחבי אירופה, יובנטוס מעוניינת להחתים את השחקן, כמחליף לגונסאלו היגוואין, אשר לגביו המאמן החדש אנדראה פירלו כבר הצהיר כי יעזוב את טורינו.
העיתונאי האיטלקי המוערך, ג'יאנלוקה די מארציו, שידוע באמינותו לגבי הפרסומים, טוען כי סוארס בן ה-33 יבקש מברצלונה פיצוי של 25 מיליון אירו בלבד ושחרור ליובה, מאחר וחוזהו מסתיים רק בקיץ 2021.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
יגיע לאיטליה? סוארס
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
רוצה לכבוש את העולם. רונאלדו
(צילום: AP)
יובה, אגב, לא מסתפקת בסוארס וכבר סיכמה עם ווסטון מקני, קשרה האמרקאי של שאלקה. מקני נחת בטורינו ויעבור היום בדיקות רפואיות לפני החתימה הרשמית. הוא יושאל לעונה אחת תמורת 3 מיליון אירו. יובה תוכל לרכוש אותו בקיץ הבא תמורת 18 מיליון אירו נוספים.
מי שמחכה כבר לעונה הקרובה ביובנטוס הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שכבש 31 שערים ב-33 מחזורים בסרייה א', אבל הודח ברבע גמר הצ'מפיוס עם האלופה האיטלקית, העלה פוסט צבעוני בחשבון האינסטגרם שלו.
מקני נוחת בטורינו
"אני מתכונן לעונה השלישית שלי ביובנטוס, והרוח והציפיות שלי גבוהות מתמיד", כתב הפורטוגלי. "שערים. ניצחונות. מחויבות. התמדה. מקצוענות. עם כל הכוח שלי והעזרה מהחברים לקבוצה והצוות, נעבוד פעם נוספת כדי לכבוש את איטליה, את אירופה ואת העולם!".
בינתיים, לא רק ביובה עובדים, אלא כמובן גם בברצלונה, שם רונלד קומאן ממשיך במהפכה שלו. סוארס, ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי קיבלו הודעה שהם לא בתוכניות וכעת מסתבר שגם אנטואן גריזמן בדרך החוצה מהקאמפ נואו. ה"מארקה" מפרסם הבוקר (שישי) כי נרקם בין בארסה לאתלטיקו מדריד על טרייד ענק: גריזמן למדריד (שם כמובן כיכב לפני המעבר לברצלונה), ז'ואאו פליקס יעשה את הכיוון ההפוך.
שער ה"מארקה"
למרות זאת, בלא מעט אתרים בקטאלוניה טוענים כי מדובר בידיעה לא נכונה וכי קומאן דווקא רוצה את גריזמן בבארסה, למרות שהצרפתי היה אחד השחקנים המאכזבים בסגל.