שבוע המאני-טיים של ריאל מדריד ייצא מחר (שלישי, 22:00) לדרך עם המפגש הראשון מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות, כאשר בשבת מצפה לבלאנקוס הקלאסיקו מול ברצלונה, כשהפער מאתלטיקו מדריד שבפסגה עומד על שלוש נקודות בלבד.
ריאל קיימה היום את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק הביתי מול אלופת אנגליה והמאמן, זינדין זידאן, התייחס לאתגר שמצפה לקבוצתו: "אנחנו מסתכלים כרגע רק על המשחק הקרוב ואני סומך על השחקנים שלי. היו לנו תקופות פחות טובות, אבל עכשיו אנחנו במומנטום חיובי ועדיין מתחרים על תארים בזירה המקומית והאירופית. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה מצוינת ונצטרך להתמודד".
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן. קלופ מחכה לו
(צילום: AFP)
הצרפתי המשיך: "ליברפול קבוצה מאוזנת. יהיו כאלו שיתייחסו בעיקר לחלק הקדמי שלה, אבל הם משחקים טוב כקבוצה. יורגן קלופ הוא מאמן נהדר ומנוסה. הם אמנם סובלים מפציעות, אבל יש להם מספיק שחקנים אחרים שיודעים למלא את החסר".
בנוגע לאדן הזאר: "דיברנו לא מעט לאחרונה והוא צריך להיות רגוע. הדבר החשוב ביותר זה שהוא התאושש מהפציעה. אני תמיד צריך את כל השחקנים שלי בכשירות. נעשה דברים בזהירות ונראה מה יהיה". על התקרית הגזענית בקאדיס: "צריך לגלות אפס סובלנות כלפי הנושא הזה. כבוד בין בני אדם הוא הדבר החשוב ביותר".
3 צפייה בגלריה
אדן הזאר חוגג
אדן הזאר חוגג
אדן הזאר. יהיה בסגל?
(צילום: גטי אימג'ס)
אחרי זידאן הגיע תורו של נאצ'ו לדבר: "לא אכפת לנו שיש כאלה שרואים בנו פייבוריטים. אנחנו מרוכזים אך ורק בניצחון. חייבים לשים דגש על הפרטים הקטנים ברמות האלה וזה לא משנה אם נשחק מול רוברטו פירמינו או דיוגו ז'וטה. צריך להגיע מוכנים ב-100 אחוז".

פפ: "כל שחקן בדורטמונד הוא פנטסטי"

משחק רבע הגמר הנוסף יפגיש באצטדיון האיתיחאד שתי קבוצות שנמצאות במקום שונה לחלוטין בליגה שלהן - מנצ'סטר סיטי ודורטמונד (שלישי, 22:00). עם יתרון של 14 נקודות בפסגת הפרמייר-ליג, החבורה של פפ גווארדיולה בדרך הבטוחה לאליפות, בעוד הגרמנים מתקשים בבונדסליגה ורחוקים שבע נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות.
המאמן הספרדי לא התרשם מכך והחמיא לסגל של היריבה: "אולי העונה דורטמונד מתקשה עם העקביות, אבל אם מנתחים את האיכויות שלה, אז כל שחקן שם הוא פנטסטי. ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו (פצוע ולא ישחק), טורגן הזאר, מרקו רויס, יוליאן בראנדט. הצעירים מהאקדמיה שלהם נהדרים. הם עברו את סביליה, קבוצה חזקה מאוד במשחקי נוקאאוט".
3 צפייה בגלריה
גווארדיולה
גווארדיולה
גווארדיולה
(צילום: EPA)
"כשאני מנתח קבוצה, אני אף פעם לא מסתכל על הטבלה", המשיך פפ. "כשהייתי בבאיירן, דורטמונד תמיד הייתה היריבה הגדולה שלנו. תמיד היינו צריכים להיאבק נגדה". על ההדחה על ידי ליון בעונה שעברה: "זה נשאר בראש למשך שבועות. זה היה כואב מאוד. זה היה המשחק האחרון של העונה ורצינו לעלות. זה כאב, אבל מה יכולנו לעשות? רק להתעורר שוב אחרי כמה ימים ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה".
הקשר רודרי דיבר על הולאנד: "ההופעות שלו מרשימות והוא כובש המון שערים. אנחנו לא מרוכזים רק בשחקן אחד. דורטמונד היא קבוצה גדולה באירופה. אני זוכר ששיחקתי נגדם כשהייתי באתלטיקו וזה היה קשה מאוד. יש להם הרבה שחקנים צעירים, אבל גם כאלה עם ניסיון".