ויאדוליד רחוקה עדיין מהבטחת ההישארות בליגה הספרדית הבכירה גם בעונה הבאה, אבל מי שעובד קשה כדי להשאיר אותה מעל הקו האדום הוא שון וייסמן. החלוץ הישראלי הבקיע אמש (ראשון) את שערו השישי העונה וקבע 1:1 מול בטיס.
ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה, והסגולים רחוקים נקודה אחת בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה. הישראלי, שאיזן גם בשבוע שעבר בבילבאו, השתווה לפביאן אורלאנה בראש טבלת המבקיעים של קבוצתו. הוא יכול היה להשלים צמד, אך שער נוסף שלו נפסל על ידי ה-VAR בשל נבדל. עם זאת, הוא הספיק להקדיש את המהלך ל-45 הקורבנות באסון בהר מירון.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן מרחף
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן זוכר את ההרוגים במירון
שון וייסמן זוכר את ההרוגים במירון
שון וייסמן זוכר את ההרוגים במירון
(צילום: גטי אימג'ס)
"כרגע הוא הכלי ההתקפי החם שלנו", החמיא לישראלי מאמנו סרחיו גונסאלס. "יש לו השפעה גדולה. יש לו חוש להבקעת שערים והוא מבצע תנועה מרשימה באזור הרחבה. אני מאוד שמח שהוא בכושר כזה וברמה כזו. הוא חשוב מאוד עבורנו כשזה נוגע לכיבושים, אבל כך גם מרקוס אנדרה, סרג'יו גווארדיולה וקינן קודרו. אנחנו נמצאים בתקופה מתוקה מבחינתו וכמובן שנהנים מכך".
גם בתקשורת הספרדית פרגנו לווייסמן. ב"אס" בחרו בכותרת "וייסמן, תמיד וייסמן" בידיעת סיכום המשחק שלהם, ואילו ב"מארקה" הלכו על "וייסמן הציל נקודה מול בטיס וזכה בקרדיט על התיקו".