עוד לא נרגענו מסערת ה-VAR בדרבי של ליברפול ואתמול (שבת) קיבלנו אחת נוספת במשחק בין בטיס לריאל סוסיאדד בליגה הספרדית.
שתי החלטות שיפוט גבוליות מנעו מבטיס להשוות ל-1:1 ולזכות בכדור עונשין מ-11 מטר, במשחק שהסתיים בסופו של דבר ב-0:3 לסוסיאדד (שעלתה גם כן לפסגה). ההחלטה השערורייתית הראשונה נרשמה בדקה ה-48, כשכריסטיאן טייו כבש שער שהיה יכול להשוות ל-1:1, אולם לבסוף נפסל בטענה לנבדל, משום שהמרפק של החלוץ איכשהו עבר במילימטר את קו ההגנה.
2 צפייה בגלריה
הרגע השנוי במחלוקת
הרגע השנוי במחלוקת
אחד הרגעים השנויים במחלוקת
(צילום מסך)
היה נבדל או לא?
ומזווית אחרת
וזה לא פנדל?
בדקה ה-62, גם כן עוד בפיגור 1:0, נתפס המחליף אנטוניו סראביה ברחבה, ללא תגובת ה-VAR או השופט, כשלאחר מכן נראה בבירור כי חולצתו נקרעה. הרשת כמובן געשה מהעניין וגם בתקשורת הספרדית עסקו בהחלטות הגבוליות כשנכתב, בין השאר: "איך זה לא פנדל? הכל בגלל מילימטר".
"אני לא אוהב לדבר במה היה קורה אם היו נותנים לנו שריקה כזו או אחרת", אמר בסיום מאמן בטיס מנואל פלגריני. "ריאל סוסיאדד הייתה הקבוצה הטובה ביותר במשחק וניצחה בצדק. השופט ידע בדיוק מה הוא עושה, אני מעדיף שהשחקנים שלי ידברו על המגרש".

ראמוס ימשיך את הרצף

בשורות טובות לריאל מדריד, שישה ימים לפני הקלאסיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו: הקפטן סרחיו ראמוס, שנפצע והוחלף במחצית ב-1:0 לקאדיס, יהיה כשיר לקרב הענקיות בשבת. בבדיקות שעבר נשללה פגיעה קשה בברכו השמאלית, אך הוא בכל מקרה לא ישחק מחרתיים מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
ראמוס מאוכזב, קאדיס חוגגת
ראמוס מאוכזב, קאדיס חוגגת
ייעדר מול שחטאר, ישחק נגד בארסה. ראמוס
(צילום: AFP)
ראמוס הוא שיאן משחקי הקלאסיקו ולא החמיץ אף משחק נגד ברצלונה מאז עונת 2012/13, אז נעדר מהמשחק בחצי גמר גביע המלך בשל פציעה. אגב, לאחר ההפסד מול קאדיס כינס המאמן זינדין זידאן את השחקנים לאסיפה מיוחדת לפני האימון וזעם בהם על היכולת החלשה מול העולה החדשה. גם ב"מארקה" פרסמו זאת והכותרת הייתה: "אזעקת אמת".