ליברפול עדיין סוערת אחרי ה-2:2 בדרבי מול אברטון, לאחר שלטענתה קופחה בגודיסון פארק והייתה צריכה לצאת עם כל שלוש הנקודות. כזכור, בדקה ה-93 השופט פסל לקפטן ג'ורדן הנדרסון שער ניצחון בטענה כי המבשל סאדיו מאנה היה בעמדת נבדל.
האלופה האנגלית לא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה ועל פי דיווח ב"מירור", היא דורשת מההתאחדות האנגלית לפתוח בחקירת המשחק. האדומים מבקשים לבדוק איך שופטי ה-VAR פעלו במהלך האירוע, כמו גם תשובות מדוע לא הורחק ג'ורדן פיקפורד בעקבות העבירה הקשה על וירג'יל ואן דייק, שייעדר ככל הנראה מהמגרשים כ-8 חודשים.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון
הנדרסון מאוכזב אחרי פסילת השער
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
קלופ בטירוף
(צילום: AP)
היה או לא היה נבדל? תשפטו בעצמכם
שיחקו נגד 12 שחקנים?
התסכול של הנדרסון

ההחלטה הגבולית של ה-VAR לפסול את השער של הנדרסון גרמה כמובן לסערה גדולה. בעוד מנג'ר האדומים, יורגן קלופ, טען כי "אני כבר לא יודע איפה עובר הגבול בין נבדל למהלך חוקי", הנדרסון עצמו היה חריף הרבה יותר וטען להתערבות מכוונת של שופטי ה-VAR.
"הם מעקמים לפעמים את הקו כדי שיהיה נבדל", הצהיר. "אנחנו מאוכזבים שלא השגנו את הניצחון, יצרנו הרבה מצבים. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון ואברטון מרוצה מהתיקו".
3 צפייה בגלריה
שער "דיילי סטאר"
שער "דיילי סטאר"
שער ה"דיילי סטאר" ותיאוריית הקונספירציה
גם שחקני עבר היו בהלם מההחלטה לפסול את השער של הנדרסון. "זה הכדורגל המודרני, יש VAR, אבל כולנו יודעים שזה לא היה נבדל", טען קשר המייטירדס בעבר, ג'ו קול. "זה אולי נבדל במילימטרים, זו החלטה שלקחה מאוהדי ליברפול ניצחון שהגיע להם".
עוד שחקן עבר של ליברפול, פיטר קראוץ', הוסיף: "זה מתסכל. אנשים אומרים שאני צופה בזה דרך משקפיים אדומים בגלל ששיחקתי כאן. זה ממש לא כך. אני לא רוצה לדון בנבדל בגלל בתי שחי ושרוולים".