פפ גווארדיולה חתם היום (חמישי) על הארכת חוזה במנצ'סטר סיטי וימשיך לפחות עד קיץ 2023, כך הודיעה הקבוצה. "גווארדיולה קרוב להארכת חוזה במנצ'סטר סיטי"
"מאז שהגעתי לסיטי תמיד הרגשתי שמקבלים אותי כאן בצורה הכי טובה, במועדון ובעיר עצמה. השגנו המון דברים ביחד, ואני גאה בכל מה שנעשה. תמיכה כזאת זה הדבר הכי טוב שמנג'ר יכול לבקש, יש לי פה הכל בעבודה הזאת", אמר לאחר החתימה על ההסכם החדש.
1 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
נשאר עם התכולים. פפ גווארדיולה
(צילום: AFP)
הספרדי בן ה-49, שנמצא בקבוצה מעונת 2016/17, ניצל את חלון הנבחרות כדי להיפגש עם ההנהלה ולסכם על התנאים של החוזה החדש. המשך דרכו של הקטלאני במועדון עשוי לפתות את לאו מסי, שכידוע מסיים את חוזהו בברצלונה ואינו מרוצה בקאמפ נואו. השניים נחשבים לקרובים מאז ששיתפו פעולה בבארסה.
סיטי היא התחנה השלישית של הספרדי כמאמן, אחרי ברצלונה ובאיירן מינכן. הוא המאמן המעוטר בתולדות המועדון עם שמונה תארים, בהם שתי אליפויות וגביע אנגלי, אבל מעולם לא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה בצ'מפיונס. את הפרמייר-ליג סיטי פתחה בינוני עם 12 נקודות בלבד בשבעה מחזורים (משחק חסר), והיא כרגע עשירית בטבלה. בסוף השבוע הקרוב הליגה חוזרת והתכולים יתארחו בלונדון מול טוטנהאם.
בליגת האלופות הדברים הולכים הרבה יותר בקלות והיא עם מאזן מושלם לאחר שלושה משחקים.