מנצ'סטר סיטי החליטה לא להגיש הצעה עבור לאו מסי שהופך הקיץ לשחקן חופשי, כך פורסם ב"ספורט" הספרדי שמזוהה עם ברצלונה. המטרה של התכולים, לפי אותו דיווח, היא למצוא מחליף לסרחיו אגוארו מבין ארלינג הולאנד (דורטמונד), הארי קיין (טוטנהאם) ורומלו לוקאקו (אינטר).
בקיץ הקודם פפ גווארדיולה פינטז על איחוד עם הפרעוש, שכזכור הסתכסך עם ראשי ברצלונה ורצה לעזוב באופן מיידי. כידוע, הוא החליט לכבד את חוזהו במועדון הקטלאני ונשאר לבסוף. בדיווח נכתב גם כי סיטי משוכנעת שהארגנטינאי יחדש את חוזהו בברצלונה ואולי הגעתו האפשרית של אגוארו, חברו הטוב, תוביל לכך.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מתי הסאגה תסתיים? לאו מסי
(צילום: AP)
עם זאת, סיטי עשויה לשנות את הגישה במקרה שמסי "יקרוץ" לכיוונה, ויביע בכל זאת עניין לעבור לפרמייר-ליג ולשחק בפעם הראשונה בקבוצה שהיא לא ברצלונה.
בכל מקרה, נראה כי מסי לא מתכוון להודיע על החלטתו לפני סיום העונה והוא מעדיף להתרכז בליגה הספרדית ובגביע המלך, זאת אחרי שברצלונה כבר הודחה מליגת האלופות. בחירתו של ז'ואן לאפורטה לנשיא המועדון תהווה משקל ויכול להיות שזה מה שיוביל להשארתו.
2 צפייה בגלריה
גווארדיולה
גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(צילום: EPA)
על המגרש מסי נראה נפלא וב-2021 מאזנו עומד על 19 שערים ו-8 בישולים ב-10 הופעות. הוא גם מוביל את מלכות השערים בליגה הספרדית עם 23 כיבושים, ארבעה יותר מחברו לשעבר בבארסה, לואיס סוארס מאתלטיקו מדריד.
הפרעוש גם שבר החודש את שיא ההופעות במדי ברצלונה (768) ועקף את צ'אבי.