התגובה של לברון ג'יימס לדבריו הקשים של זלאטן איברהימוביץ' הייתה צפויה, והיה צפוי עוד יותר שהסופרסטאר השבדי ישיב שוב מלחמה בעימות המתוקשר בין השניים.
כזכור, שחקנה של מילאן ביקר את כוכב לוס אנג'לס לייקרס ("אני לא אוהב שספורטאים מדברים על פוליטיקה"), ג'יימס השיב ("לעולם לא אשתוק בנוגע לדברים שהם לא נכונים") והיום (שלישי) הגיעה התגובה של זלאטן.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ', לברון ג'יימס
זלאטן איברהימוביץ', לברון ג'יימס
הסאגה לא רוצה להיגמר. זלאטן ולברון
(צילומים: AP ו-AFP)
"הספורט מאחד את העולם, הפוליטיקה מפלגת אותו", אמר השבדי. "התפקיד שלנו הוא ללכד את העולם בעזרת כך שאנחנו עושים מה שאנחנו עושים הכי טוב. ספורטאים צריכים להיות ספורטאים, הפוליטיקאים צריכים להתעסק בפוליטיקה ולא הספורטאים".
תחילת העימות בימים האחרוני התחילה ם ראיון שהענקי זלאטן בו אמר: "לברון מדהים במה שהוא עושה על המגרש, אבל אני לא אוהב את זה שאנשים שמגיעים למעמד מסוים, מתעסקים בפוליטיקה באותו הזמן. תעשו מה שאתם טובים בו. אני משחק כדורגל כי אני הכי טוב בלשחק כדורגל".
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
למה הוא צריך את זה? איברהימוביץ'
( צילום: gettyimages)
לברון היה האחרון שהתייחס ברמה הפרסונלית לזלאטן ואמר כי "זה מצחיק שהוא אמר את זה עליי, כי ב-2019 כשהוא היה בשבדיה הוא אמר דברים דומים על גזענות בגלל ששם המשפחה שלו לא התאים לשבדים. עשיתי את שיעורי הבית שלי עליו".