החששות של ברצלונה התאמתו. החלוץ הצעיר אנסו פאטי (18) עבר היום ניתוח בברכו השמאלית, ולאחר מכן נמסר שהוא צפוי להיעדר מהמגרשים כארבעה חודשים.
פאטי נפצע במשחק האחרון של קבוצתו בשבת, בו היא הביסה 2:5 את בטיס. הוא נראה אוחז בברכו הכואבת בדקה ה-33 והמשיך לשחק עד לסיום המחצית הראשונה, לפני שהוחלף על ידי לאו מסי בהפסקה.
4 צפייה בגלריה
פאטי אוחז בברכו הפצוע
פאטי אוחז בברכו הפצוע
פאטי אוחז בברכו בשבת האחרונה
(צילום: AP)
ברצלונה מאחלת לפאטי החלמה מהירה
פאטי הסובל מקרע בגיד הגיע היום (שני) לחדר הניתוח בבית החולים כשהוא מתהלך בעזרת קביים ומלווה על ידי בני משפחתו. מהצוות הרפואי שטיפל בו נמסר שהניתוח עבר בהצלחה וברצלונה הודיעה שהוא ייעדר ארבעה חודשים כאמור.
אלה כמובן חדשות רעות עבור בארסה שמאבדת את השחקן הכי לוהט שלה מפתיחת העונה. פאטי כבש ארבעה שערים בליגה (הכי הרבה בקבוצה) ואחד בליגת האלופות.
בשל מצבו של פאטי החלו להתפרסם בתקשורת הספרדית ספקולציות לגבי רכש אפשרי שתבצע ברצלונה במטרה למלא את מקומו. בעיתון "ספורט" פורסם שממפיס דפאי נמצא על הכוונת של המועדון לקראת חלון ההעברות בינואר. רונלד קומאן מכיר היטב את חלוצה של ליון, ששיחק תחתיו בנבחרת הולנד.
4 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
יגיע לקטאלוניה? ממפיס דפאי
(צילום: AFP)
דפאי לא הכחיש ולא אישר את הידיעה והשיב בראיון ל"אל מונדו דפורטיבו": שואלים אותי על זה הרבה, אבל אני לא מבטיח הבטחות לגבי הקריירה שלי שאני לא בטוח שאקיים אותן. אני חושב שליון צריכה ליהנות מכך שאני משחק בה".

קימיך גם נפצע קשה

שחקן נוסף שייעדר בתקופה הקרובה הוא ג'ושוע קימיך מבאיירן מינכן, שעבר ניתוח בברכו ולא יוכל לשחק עד ינואר. המגן נפצע בניצחון 2:3 על בורוסיה דורטמונד ומהמועדון נמסר: "נתמוך בו בתהליך ההחלמה עד כמה שנוכל".
4 צפייה בגלריה
קימיך בפעולה
קימיך בפעולה
באיירן מינכן תצטרך להסתדר בלעדיו. קימיך
(צילום: MCT)
מדובר באבידה משמעותית עבור אלופת אירופה, שכן קימיך בישל העונה שבעה שערים בנוסף לשלושה שכבש בעצמו ב-11 הופעות בבונדסליגה.
פדריקו ואלוורדה, קשרה של ריאל מדריד שנפצע בתבוסה 4:1 לוולנסיה, לא יוכל לשחק בחודש הקרוב. הוא יחמיץ את המשחקים נגד ויאריאל, אלאבס וסביליה בליגה הספרדית ואת המפגשים עם אינטר, שחטאר דונייצק ובורוסיה מנשנגלאדבך בליגת האלופות. באלופת ספרד מאמינים שהוא ישוב לפעילות לקראת הדרבי מול אתלטיקו מדריד באמצע חודש דצמבר.
4 צפייה בגלריה
ואלוורדה עם הכדור
ואלוורדה עם הכדור
ואלוורדה. בריאל מקווים שיחלים עד הדרבי
(צילום: AP)