מאז לאו מסי כנראה שלא באמת היה שחקן צעיר כל כך בברצלונה שגם החל לפרוע שטרות, עד שהגיע אנסו פאטי. היום (שבת) הכישרון האדיר חוגג 18.
פאטי הגיע כבר לכמה ציוני דרך היסטוריים בקריירה הקצרה מאוד שלו בקבוצה הבוגרת של בארסה (14 חודשים). כך למשל הפך לשחקן השני הצעיר ביותר בתולדות ברצלונה שעורך את הופעת הבכורה שלו כשהיה בן 16 ו-304 ימים.
3 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
פאטי. הדבר הגדול הבא
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ברצלונה מול לבאנטה
ברצלונה מול לבאנטה
יחד עם מסי
(צילום: AFP)
בנוסף, הוא הצעיר בהיסטוריה של ברצלונה שעורך הופעת בכורה בליגת האלופות (16 ו-321 ימים) וגם הכובש הצעיר בתולדות הצ'מפיונס, כשעשה זאת עם שער ניצחון ב-1:2 על אינטר ב-10 בדצמבר 2019 (17 ו-40 ימים).
"זו רק ההתחלה עבורי, אני מקווה לחגוג עוד שנים רבות במדי ברצלונה", אמר פאטי בראיון שנתן ל"מונדטו דפורטיבו". דווקא מאמנו, רונלד קואמן, פחות סמך עליו במשחק האחרון מול יובנטוס (0:2) כשלא פתח איתו בהרכב והכניס אותו רק בדקה ה-66 במקום עוסמן דמבלה.
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
קומאן. לא עושה לפאטי הנחות
(צילום: EPA)
"אני ממליץ לפאטי להמשיך ולעבוד כדי להשתפר", אמר קומאן לקראת המשחק הערב (22:00) מול אלאבס. "דיברתי איתו שלשום על כך שהוא חייב להיות יותר מרוכז. הסיבה שהוא מאבד כדורים היא בעקבות חוסר הריכוז שלו, ואין קשר לאיכויות שלו. יש לו כישרון, הוא שחקן טוב והפוטנציאל שלו רב. אנחנו חייבים לעזור לו".