מנצ'סטר יונייטד היא המנצחת הגדולה של המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 0:5 גדול על לייפציג, שבעונה שעברה נעצרה בחצי גמר המפעל. הגיבור של יונייטד היה מרקוס רשפורד שהבקיע שלושער בתוך 16 דקות בלבד. החלוץ הפך לשחקן השני בתולדות המועדון, שחוגג שלישייה אחרי שעלה מהספסל והחמישי בהיסטוריה של ליגת האלופות. הראשון ביונייטד אגב, היה מאמנו אולה גונאר סולשיאר ב-1999.
"לא יכול להפסיק לחייך", צייץ רשפורד בסיום. "חיכיתי לזה הרבה זמן, חבל שהאוהדים לא יכלו להיות כאן כדי לחוות זאת איתי". כוכב הערב גם דיבר בסוף המשחק: "נראינו כאילו שאנחנו יכולים להבקיע בכל פעם שנצא קדימה. הייתה יופי של עבודת צוות וקשה לבקש יותר מזה בנסיבות הקיימות".
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד המאשור לוקח את הכדור הביתה
(צילום: EPA)
רשפורד יכול היה לחגוג אפילו רביעייה, אבל ויתר לאנתוני מרסיאל, שביקש לבעוט את הפנדל בדקה ה-87. "דיברנו קצת לפני הבעיטה והרגשתי בטוח באנתוני, ככה שלא הייתה שום בעיה", הודה רשפורד.
מאמן יונייטד סולשיאר התייחס גם הוא לניצחון המשכנע של קבוצתו: "עבדנו קשה בשביל זה. אחרי שעלינו ליתרון 0:2, הם ריווחו את המשחק וניצלנו זאת כדי להבקיע עוד שערים. אנחנו מאוד מרוצים מהפתיחה שלנו לקמפיין, במיוחד כששיחקנו מול שתי קבוצות טובות מאוד". על הבליץ של רשפורד: "הוא נכנס ועשה את העבודה, אבל הקבוצה הכינה לו את השטח. בכל מקרה, זה כל מה שאפשר לבקש מחילוף".
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
פרגון מהמאמן סולשיאר
(צילום: EPA)
בצד השני, מאמן לייפציג, יוליאן נגלסמן, ניסה להסביר מה קרה: "זה היה קצת משוגע, כי שיחקנו לא רע אחרי השער הראשון. 20 הדקות בסוף היו רעות מאוד".