ההודעה של ריאל מדריד אמש (רביעי) על כך שסרחיו ראמוס עוזב את המועדון לא הפתיעה אף אחד. כבר חודשים ארוכים היה ידוע שהקפטן והנהלת הבלאנקוס לא רואים עין בעין בכל מה שקשור לחידוש החוזה שלו. ובכל זאת, כשיצאה ההודעה היא היכתה גלים בכל העולם, כי ראמוס הוא לא עוד שחקן בריאל.
היום כינסו ריאל וראמוס מסיבת עיתונאים משותפת, בה דיברו פלורנטינו פרס והקפטן העוזב. כמה מילים לתוך דבריו, ראמוס כבר פרץ בדמעות, דבר שחזר מספר פעמים במהלך הנאום הקצר שלו, בעיקר כשדיבר על משפחתו. "זו לא פרידה, אלא יותר 'נתראה בקרוב', כי אני יודע שאחזור לכאן יום אחד בוודאות", אמר הבלם האגדי, שזכה ב-23 תארים במדי המועדון.
5 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס. סוף עידן
(צילום: AP)
קודם לכן הודה לו הנשיא פרס, מנה את ההישגים שלו במועדון והעניק לו מגן הוקרה, לפני שהשניים התפנו לצילומים משותפים, גם עם משפחתו של ראמוס, עם חיבוקים קרים למדי וחיוכים שנדמו מאולצים.
ריאל ספגה לא מעט ביקורת בעקבות המהלך. נכון שראמוס כבר בן 35 ודרישות השכר שלו ביחס למצבו הבריאותי (נפצע לא מעט העונה וגם נשאר מחוץ לסגל נבחרת ספרד ליורו בעקבות כך) אולי מוגזמות, ועדיין מדובר בסמל של המועדון ששיחק בו לא פחות מ-16 עונות והיה שם בכל הרגעים הגדולים שלו.
5 צפייה בגלריה
היום בו הוצג סרחיו ראמוס בריאל מדריד. גם אז פלורנטינו פרס היה שם
היום בו הוצג סרחיו ראמוס בריאל מדריד. גם אז פלורנטינו פרס היה שם
היום שבו הוצג ראמוס בריאל. גם אז פרס היה שם
(צילום: EPA)
"הצורה שבה ראמוס עוזב לא מגיעה לו. הוא הקפטן ואחד הווינרים הגדולים. ההנהלה לא עשתה שום מאמץ כדי להשאירו", אמר שחקן אגדי אחר של ריאל, איבן זמוראנו הצ'יליאני.
מסוט אוזיל ששיחק עם ראמוס בריאל, הוסיף: "השחקן הכי אגדי בהיסטוריה של ריאל מדריד עוזב. אני מאחל לך את כל הטוב בתחנה הבאה שלך. עד היום אני זוכר את התקופה שלנו יחד בריאל. לב לבן".
5 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
ראמוס עצמו שמר על דיפלומטיות, ואחרי ההודעה של ריאל שינה את תמונת הרקע בחשבון הטוויטר שלו לתמונה חדשה עם הכיתוב "תודה" ולוגו של ריאל.
אז מה הלאה מבחינת הבלם בן ה-35? כמובן שפרישה לא באה בחשבון. ב"אס" נכתב שיש לו ארבע אופציות ריאליות: מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, פ.ס.ז' או סביליה.
על פי הדיווחים, סיטי כבר בדקה עם סביבתו של ראמוס האם יסכים להגיע. הכוונה היא שיחתום במקומו של אריק גרסיה שעזב לברצלונה, כאשר גם אמריק לאפורט עשוי למצוא לעצמו יעד חדש בקריירה.
יונייטד מחפשת בלם ברמה הגבוהה ביותר שיצוות יחד עם הארי מגווייר. בין ראמוס לשדים האדומים כבר התנהל משא ומתן לפני שש שנים, אך הספרדי העדיף בסופו של דבר להישאר בריאל.
5 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
גווארדיולה. ישמח לראות את ראמוס בסיטי
(צילום: רויטרס)
בפ.ס.ז' מתכננים ללכת העונה על כל הקופה ולנסות סוף סוף לזכות בליגת האלופות. את ניימאר הקבוצה כבר הצליחה להשאיר וכעת היא מתרכזת בקיליאן אמבאפה. עם זאת, במקביל, באלופת צרפת יודעים שהם חייבים לחזק את ההגנה. עזיבתו של טיאגו סילבה לפני העונה החולפת פגעה בפ.ס.ז' משמעותית.
האופציה האחרונה היא סביליה שבה גדל ופרץ ראמוס עד שנמכר לריאל מדריד ב-2005. יחד עם זאת, נוכח הדרישה שלו להשתכר כ-12 מיליון אירו בעונה, קשה להאמין שהאקסית תצליח לצרפו, מה גם שהאוהדים בסביליה עדיין לא שכחו את עלבון הנטישה.
פורסם לראשונה: 08:40, 17.06.21