המשחק של טוטנהאם בשלב 32 האחרונות בגביע האנגלי כמעט נגרר להארכה, אבל ממצב של 1:1 בדקה ה-86 ולא מעט לחץ - זה נגמר בסופו של דבר בניצחון 1:4 על וויקומב, והעפלה לשמינית הגמר.
השער הראשון הגיע דווקא מכיוונה של קבוצת הצ'מפיונשיפ, 0:1 בדקה ה-25 מרגלי פרד אונידינמה. לפני הירידה למחצית גארת' בייל המושמץ השווה ל-1:1 מבישול של לוקאס מורה (45+2), ומאותו הרגע, שקט.
3 צפייה בגלריה
טוטנהאם חוגגת
טוטנהאם חוגגת
טוטנהאם חוגגת
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הארי ווינקס חוגג
הארי ווינקס חוגג
הביא את המהפך. הארי ווינקס
(צילום: גטי אימג'ס)
ז'וזה מוריניו כבר התכונן נפשית להארכה, עד שבדקה ה-86 הארי ווינקס ביצע את המהפך והעלה ל-1:2. התרנגולים לא הסתפקו בזה, ועד לשריקת הסיום טנגי אנדומבלה הספיק לכבוש צמד (87, 90+3). המשחק האחרון בשלב הזה ייערך מחר (שלישי) בין בורנמות' לקרואלי טאון, ובו תיקבע היריבה של טוטנהאם בשמינית הגמר.

ליגה ספרדית: בילבאו פירקה את חטאפה

גם בלה-ליגה קיבלנו משחק מרובה שערים, כשאתלטיק בילבאו הביסה 1:5 את חטאפה. מארק קוקיירה כבש את השער היחיד של חטאפה בדקה הראשונה למשחק, שעבר מאז לשליטה מלאה של בילבאו. ראול גרסיה השלים צמד (12, 61), ירי אלבארס (50), אלכס ברנגר (75) ואוסקר דה מרקוס (82) הוסיפו שערים משלהם.
3 צפייה בגלריה
שחקני בילבאו חוגגים
שחקני בילבאו חוגגים
שחקני בילבאו חוגגים
(צילום: gettyimages)
זו תקופה נהדרת לבילבאו, שכזכור רק בשבוע שעבר גברה 2:3 על ברצלונה בגמר הסופרקופה. ביום חמישי היא ניצחה 1:2 את איביזה במסגרת גביע המלך הספרדי, והעפילה לשלב שמינית הגמר שיתקיים ביום חמישי הקרוב. הבאסקים מדורגים במקום התשיעי בטבלה, ומשחקם הבא במסגרת הליגה יהיה שוב נגד ברצלונה, ביום ראשון.