טורינו החליטה לא להתייצב הערב (שלישי) למשחק החוץ מול לאציו בליגה האיטלקית בעקבות התפרצות קורונה בקבוצה. המשחק היה אמור להתחיל ב-19:30, בזמן ששחקני לאציו וצוות השיפוט המתינו על כר הדשא. טורינו תעמוד לדין על אי ההופעה וסביר להניח שתספוג הפסד טכני (3:0).
אגב, אנשי הקבוצה הודיעו מראש שהם לא מתכוונים להגיע לרומא בשל מקרי ההדבקה הרבים בקבוצה, שעומדים על עשרה חיוביים, וכי הם קיבלו המלצה מרשות הבריאות המקומית בטורינו להישאר בבידוד. ביום שישי האחרון משחקה של טורינו מול סאסואלו נדחה בגלל ההתפרצות, אך ראשי הסרייה א' מאפשרים זאת רק פעם אחת ולכן סירבו לדחות גם את המפגש מול לאציו.
2 צפייה בגלריה
אימובילה ושחקני לאציו מחכים ומחכים
אימובילה ושחקני לאציו מחכים ומחכים
אימובילה ושחקני לאציו מחכים ומחכים
(צילום: AP)
ההתאחדות האיטלקית לא הסכימה עם ההחלטה לא לדחות את המשחק, במיוחד כאשר נודע כי חלק מהנדבקים בטורינו נושאים את ה"מוטציה הבריטית", מה שעלול להוביל ליותר חולים ולהתפשטות נוספת. גבריאלה גרבינה, יו"ר ההתאחדות, אמר מוקדם יותר היום כי "זה בלתי אפשרי לקיים את המשחק".
המנהל הטכני של לאציו, אילי טארה, התייחס לסיטואציה והיה עצבני: "אנחנו מכבדים את החוקים של הסרייה א', הגענו לאצטדיון וחיכינו כמה שצריך. יכול להיות שזה היה נוח לא לשחק, אבל ראשי הליגה החליטו לקיים אותו".
2 צפייה בגלריה
האולימפיקו הריק
האולימפיקו הריק
האולימפיקו הריק
(צילום: AP)
המקרה הזה שונה מעט מהסיפור עם נאפולי באוקטובר, אז הקבוצה החליטה ברגע האחרון שלא להתייצב למשחק מול יובנטוס בגלל שני נדבקים. ההתאחדות סירבה לדחות את ההתמודדות והקבוצה ספגה הפסד טכני.