מי תעלה לגמר ליגת האלופות, צ'לסי או ריאל מדריד? שתי הקבוצות ייפגשו מחר (רביעי, 22:00) באצטדיון סטמפורד ברידג' בגומלין בחצי הגמר אחרי שסיימו בתיקו 1:1 במשחק הראשון בספרד.
למרות שהקבוצה האנגלית כבשה שער חוץ שעשוי להיות מכריע, תומאס טוכל עדיין מודאג. הוא יודע היטב למה מסוגלת היריבה ובעיקר חושש משובו האפשרי של ראמוס.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(צילום: EPA)
הבלם הוותיק שנעדר תקופה ממושכת בגלל פציעה עשוי לפתוח בהרכב הבלאנקוס. "אם הוא יעלה ב-11 זה ישנה המון", אמר הגרמני במסיבת העיתונאים. "הוא הקפטן של הקבוצה המצליחה ביותר בשנים האחרונות. לא נאבד את הראש ולא נתעסק בנושא הזה. לדעתי הוא יפתח ואנחנו צריכים להיות מוכנים לאפשרות הזו. במשחק הראשון למדנו שאנחנו יכולים לבטוח בעצמנו ושמגיע לנו להיות בחצי הגמר".
מתאו קובצ'יץ' הפצוע לא יוכל לשחק, אבל אנטוני רודיגר יעמוד לרשותה של צ'לסי. טוכל: "אני לא יודע איך ריאל תשחק, אם תעלה עם ארבעה שחקני הגנה או חמישה, אבל מה שחשוב זה שאנחנו נשחק באינטנסיביות ובביטחון. חשוב שנשכח מהמשחק הראשון ובשבילי הכל מתחיל מחדש ב-0:0. אני לא רואה שום דרך אחרת להתכונן למשחק הזה".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
(צילום: AFP)
על הבצורת של טימו ורנר אמר טוכל: "הוא רוצה להבקיע יותר, אבל לפעמים קורה שחלוצים לא מנצלים הזדמנויות. יש דברים שמגיעים בזמן שלהם כאשר השחקן מקבל את הביטחון".
מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן: "ראמוס? מחר נדע אם הוא ישחק. אם הוא נמצא איתנו כאן זה אומר שהוא בסדר והכי חשוב זה שהקפטן והמנהיג שלנו נמצא איתנו, אבל לא ניקח סיכונים. ברור שנצטרך לסבול, אבל אנחנו מוכנים לעבוד".
קשר ריאל מדריד, טוני קרוס, אמר: "העונה הזו לא קלה, אבל התגברנו על המון דברים ואנחנו יכולים לזכות במפעל הזה. נכון שאנחנו עייפים, אבל זה נורמלי. אנחנו מתגוננים בצורה טובה, אבל נצטרך גם ליצור יותר מאשר במשחק הראשון. יש לנו את היכולת לעשות את זה".