בריאל מדריד מתכוננים לחגיגות האליפות. אם מוליכת הליגה הספרדית תנצח הערב (ה', 22:00) את ויאריאל במחזור ה-37 היא תבטיח לעצמה את התואר בפעם ה-34 בתולדותיה, ללא קשר לתוצאה במשחק בין ברצלונה לאוסאסונה. במקרה שבארסה תאבד נקודות יבטיחו לעצמם השחקנים של זינדין זידאן את הזכייה מבלי להזדקק לניצחון.
האליפות הזו תהיה הראשונה של המועדון מאז 2017. אם בזכיות הקודמות היה כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הבולט, כיום קשה להצביע על מישהו שהצטיין יותר מהאחרים. בשל כך, כאשר המאמן נשאל אם קארים בנזמה ראוי לזכייה בכדור הזהב הוא השיב: "בכדורגל לכולם יש מה לומר ומבחינתי ריאל מדריד היא הטובה ביותר. קארים עושה עבודה טובה מאוד לא רק השנה, אלא בכל שנה. כדור הזהב מוענק רק לשחקן אחד, אבל אני חושב שכל הקבוצה ראויה לזכות בו".
כשזידאן נשאל אם הוא ושחקניו מרגישים שכבר זכו באליפות הוא השיב: "לא, בכלל לא. אני לא רוצה לזכות עם שתי תוצאות תיקו אלא לנצח את ויאריאל. הדבר היפה ביותר הוא שיש לנו תמיד את האנרגיה בכל יום במגרש. זה מה שנותן לנו את המוטיבציה וחוץ מזה אנחנו לא יודעים מה יקרה. השחקנים מכירים היטב את ההיסטוריה של המועדון ויודעים מה המשמעות שלה. בגלל זה הם רצו לעשות דברים גדולים אחרי שישבנו בבית שלושה חודשים. יכולנו לראות שהם התאמנו בצורה יוצאת מהכלל. הם רצו להישאר אחרי שסיימנו וזה אומר הכל".
2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד חוגגת עם אסנסיו
ריאל מדריד חוגגת עם אסנסיו
ריאל מדריד חוגגת. "תמיד יש לנו אנרגיה"
(צילום: EPA)
התואר הזה יהיה ה-11 של זידאן בארבע שנים מאז מונה לראשונה למאמן ריאל מדריד. סרחיו ראמוס ירשום תואר מספר 22 במועדון ובנזמה 19. החלוץ הצרפתי, שגם כבש עד כה 19 שערים, מקווה לחלוף על פני ליונל מסי (22 כיבושים) ולסיים כמלך שערי הליגה.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זולל תארים. זינדין זידאן
(צילום: רויטרס)
ויאריאל לא תגיע אדישה למשחק הערב, מכיוון שהיא נאבקת על הבטחת מקומה בליגה האירופית אחרי שאיבדה סיכוי להעפיל לליגת האלופות. זידאן: "נתמודד מול יריבה קשה שיודעת איך לשחק. אני חושב שהמשחק הזה יהיה קשה יותר מהקודמים שהיו לנו".
המגן נאצ'ו פרננדס שהחלים מפציעה חזר לסגל של ריאל. גם מריאנו ולוקה יוביץ' שעברו בדיקת קורונה יעמדו לרשותו של זידאן. מהסגל ייעדרו רק מרסלו הפצוע וחאמס רודריגס שלא נמצא בתוכניות של המאמן. ראשי המועדון פנו לארגוני האוהדים וביקשו מהם לגלות אחריות ולא להגיע לחגוג בהמוניהם בכיכב סיבלס מחשש להתפשטות מחודשת של נגיף הקורונה.