האם לא נראה את ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס בליגת האלופות בשנתיים הבאות? זו לפחות הכוונה של ראשי אופ"א, על פי פרסום הלילה (בין שישי לשבת) ברדיו "קופה" הספרדי.
על-פי אותו דיווח, נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, רוצה להטיל עונש חמור על "המורדות" שעדיין לא פרשו מהסופר-ליג ויציע להדיח אותן מכל מסגרת אירופית בשנתיים הקרובות. ההצעה, כך מסתמן, צפויה להיות מוגשת אחרי גמר ליגת האלופות הקרוב שיתקיים באיסטנבול בסוף החודש (או באנגליה, אם ההצעה הבריטית תתקבל).
3 צפייה בגלריה
מודריץ' מתוסכל
מודריץ' מתוסכל
ריאל לא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי? מודריץ'
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין
לא מתכוון לוותר. צ'פרין
(צילום: gettyimages)
בדיווח הדי דרמטי נטען כי אנשי ריאל מדריד, ובראשם הנשיא פלורנטינו פרס, מעוניינים להגיע לפשרה עם אופ"א, שמצידה כועסת על השלוש שעוד לא באמת הודיעו על פירוק הסופר-ליג. בכל מקרה, בריאל טענו כי אם אכן הסנקציות יופעלו והם יודחו ממפעל אירופי כזה או אחר - הם יגישו ערעור ויבחנו את הכלים המשפטיים.
בהודעה רשמית של אותן מועדונים נאמר: "המועדונים המייסדים סובלים מלחצים, איומים ותקיפות מצד שלישי, על מנת שינטשו את הפרויקט, ולכן מתנערים מזכותם וחובתם לספק דיאלוג בונה. עלינו לפעול באופן אחראי למען אוהדינו, אנחנו מחויבים לכך ונמשיך לחפש אחר פתרונות בנושא שיהיו מקובלים על אופ"א ופיפ"א".
אתמול, כזכור, התאחדות הכדורגל האירופית הודיעה על צעדי הענישה שלה לתשעה מתוך 12 המועדונים, ואיך נגיד זאת בלשון המעטה, הם מינימליים למדי.
3 צפייה בגלריה
מסי לא מאמין שזה קורה לו
מסי לא מאמין שזה קורה לו
באמת לא נראה אותו בעונה הבאה בצ'מפיונס? מסי
(צילום: AP)
מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל, מילאן, אינטר ואתלטיקו מדריד יתרמו יחד 15 מיליון אירו שישמשו לתמיכה בשחקני כדורגל צעירים ברחבי אירופה. כמו כן, הן יוותרו על חמישה אחוזים מהרווחים שלהן מהשתתפותם בגביעי אירופה בעונה הבאה.
במידה שהמועדונים הללו יחליטו פעם נוספת לערוק מליגת האלופות למפעל אחר שלא קשור לאופ"א, כל אחד מהם ייאלץ לשלם קנס של 100 מיליון אירו.