חמישה ימים אחרי שחתם רשמית במועדון, דור פרץ הוצג היום (שני) רשמית בוונציה. "אני מאוד שמח להצטרף למשפחה הזו", אמר במסיבת העיתונאים.
"אני רוצה להודות לכולם על האמון שנתנו בי", הוסיף פרץ. "היו לי עוד כמה הצעות, אבל כשפגשתי את ההנהלה של המועדון לא היה לי ספק שאצטרף. האנשים שבמועדון הזה והחזון של ונציה דומים מאוד לתפיסת העולם שלי בכדורגל. הרושם הראשוני היה יוצא דופן. אני אחיה בעיר מדהימה ומיוחדת במדינה. אני אוהב את מה שראיתי, המועדון נראה לי טוב מאוד עם חזון ברור".
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
"ההזדמנות הזו הגיעה בזמן הנכון בקריירה שלי". פרץ
(צילום: ראובן שוורץ ומתוך האינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
מגיע לליגה האיטלקית. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
"ההזדמנות הזו הגיעה בזמן הנכון בקריירה שלי", המשיך פרץ. "אני רוצה לעזור למועדון. יש לי סגנון משחק אגרסיבי ואני ארצה לתרום, בפן ההגנתי והגנתי. אם אני צריך לחשוב איזה שחקן עורר בי השראה כשהתחלתי לשחק כדורגל, אגיד סטיבן ג'רארד וצ'אבי אלונסו. שני שחקנים אינטליגנטים במיוחד. מהשחקנים האיטלקיים, תמיד אהבתי את ג'נארו גאטוזו. עם השנים הפכתי לשחקן התקפי יותר ממנו. אני לא יכול לחכות להתמודד בליגה קשה ואינטנסיבית כמו הסרייה א'".
כזכור, פרץ חתם ברביעי האחרון אצל העולה החדשה לסרייה א' על חוזה לשלוש שנים תמורת 700 אלף אירו בעונה. אם ונציה תרד ליגה, החוזה יבוטל והקשר יהפוך לשחקן חופשי.
3 צפייה בגלריה
שחקני ונציה חוגגים את העלייה לסרייה א'
שחקני ונציה חוגגים את העלייה לסרייה א'
שחקני ונציה חוגגים את העלייה לסרייה א'
(צילום: gettyimages)
פרץ בן ה-26 עזב את מכבי ת"א בה שיחק כמעט כל חייו (למעט חצי עונת השאלה בהפועל חיפה) ואחרי שזכה איתה בשלוש אליפויות וגביע מדינה אחד. בעונה החולפת הפך פרץ לכוכב הגדול של מכבי תל אביב עם שבעה שערי ליגה ושניים בגביע. יש לו גם 20 הופעות בנבחרת ישראל. כעת הוא משתדרג ומגיע לאחת הליגות הטובות בעולם.
ונציה חזרה לסרייה א' אחרי 20 שנה ועלתה דרך הפלייאוף. את הקבוצה מאמן פאולו זנטי, ששיחק בעברו באמפולי וטורינו. הקבוצה זכתה בתואר אחד, הגביע האיטלקי ב-1941.