האם זו העונה של אינטר? השחקנים של אנטוניו קונטה הביסו היום (ראשון) 0:3 את גנואה ושמרו על פער ארבע הנקודות מהיריבה העירונית מילאן, שניצחה את רומא בחוץ, במפגש לא פשוט בכלל.
זה היה הניצחון החמישי ברציפות של אינטר והוא הגיע בזכותה של מנצ'סטר יונייטד. כן, קראתם נכון. בשנים האחרונות מוליכת הסרייה א' אספה אליה לא מעט שחקנים שנפלטו מאולד טראפורד, וחווים פריחה מחודשת במילאנו.
5 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו ומתאו דרמיאן
רומלו לוקאקו ומתאו דרמיאן
פריחה מחודשת במילאנו. רומלו לוקאקו ומתאו דרמיאן
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס
אפילו הוא הבקיע. אלכסיס סאנצ'ס
(צילום: getty images)
זה החל כבר בדקה הראשונה כשרומלו לוקאקו המשיך בכושר הנהדר שלו והעלה את המארחת ליתרון. מתאו דרמיאן (69) הכפיל ואלכסיס סאנצ'ס (80) סגר סיפור ארבע דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל.
במחזור הבא אינטר תצא למפגש מול פארמה, אחת הקבוצות החלשות בליגה, שנלחמת על ההישארות, ואם לשפוט על פי הכושר של השתיים, כל דבר מלבד ניצחון קליל ייחשב להפתעה ענקית.
מילאן כאמור גברה 1:2 על רומא באולימפיקו, אחד האצטדיונים הביתיים ביותר באיטליה, בטח העונה. פרנק קסייה (43) הבקיע בפנדל לקראת הירידה להפסקה, ז'ורדן ורטו (50) השווה, אבל המילה האחרונה הייתה של אנטה רביץ' (58), שהמשיך בכושר האדיר שלו עם שער ששווה שלוש נקודות.
5 צפייה בגלריה
אנטה רביץ'
אנטה רביץ'
אנטה רביץ'
(צילום: getty images)
שתי בעיות שהרוסונרי מקווים שהן לא חמורות נוגעות לרביץ' ולזלאטן איברהימוביץ'. השניים נפצעו במהלך המשחק ונאלצו לרדת לחדרי ההלבשה. אין ספק שאם הם ייעדרו תקופה ארוכה, למילאן יהיה קשה מאוד לעמוד בקצב של אינטר.
אטאלנטה השיגה ניצחון חשוב, 0:2 על סמפדוריה, במאבק על מקום בליגת האלופות בסיום העונה. רוסלן מלינובסקי כבש (40) את השער הראשון של הקבוצה של ג'אן פייר גספריני שראה את המשחק מהיציע בגלל עונש הרחקה. רובין גוסנס הבקיע את השני בבעיטה נהדרת מהאוויר בדקה ה-70.
5 צפייה בגלריה
מלינובסקי חוגג
מלינובסקי חוגג
מלינובסקי חוגג
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
מאמן אטאלנטה גספריני ביציע
מאמן אטאלנטה גספריני ביציע
מאמן אטאלנטה גספריני ביציע. השחקנים הסתדרו בלעדיו
(צילום: EPA)
נאפולי ניצחה 0:2 את בנוונטו. דריס מרטנס כבש את הראשון (34) ומתאו פוליטנו הכפיל (66). קאלידו קוליבאלי הורחק לקראת הסיום בצהוב שני (81). אודינזה רשמה 0:1 ביתי מול פיורנטינה. איליה נסטורובסקי כבש את שער הניצחון בדקה ה-86. במשחק נוסף: קליארי - קרוטונה 0:2.
פורסם לראשונה: 15:22, 28.02.21