הרבה עצבים היו בברצלונה על המגרש וגם לאחר שריקת הסיום ב-4:1 הכואב שספגה אמש (שלישי) מול פ.ס.ז' בקאמפ נואו במשחק הראשון מתוך שניים בשמינית גמר ליגת האלופות.
בדקה ה-39 כשהתוצאה עוד הייתה 1:1 קיבלנו עימות חריג על הדשא בין ג'רארד פיקה ואנטואן גריזמן. הבלם שחזר מפציעה ישירות ל-11 של רונאלד קומאן, ניסה לארגן את ההגנה לפני קרן של האורחת וצעק להם בין היתר: "תתחילו לשמור כבר לעז**ל".
3 צפייה בגלריה
פיקה רודף אחרי אמבאפה
פיקה רודף אחרי אמבאפה
פיקה רודף אחרי אמבאפה
(צילום: AP)
מי שלא אהב זאת היה כאמור החלוץ הצרפתי, שהתפרץ לכיוונו וזעם: "תפסיק לצעוק. כ*****א שלך, אנחנו רצים כמו משוגעים". השניים החליפו עוד כמה מילים שהעידו בעיקר על תסכול ולחץ, לפני שהקרן יצאה לדרך והמשחק נמשך. גריזמן גם נתפס בשדה התעופה שעתיים בלבד לאחר שריקת הסיום, כשהוא עולה על טיסה פרטית בדרך ליעד לא ידוע. הצרפתי נשאל על ידי עיתונאים שהיו במקום מה היעד שלו, אך סירב להסגירו וענה: "מה אכפת לכם?"
אבל עם כל הכבוד לברצלונה, הכוכב הגדול של הערב היה קיליאן אמבאפה, עם אחת ההופעות הגדולות בקריירה שלו שכללה שלושער בלתי נשכח על חשבון מארק-אנדרה טר שטגן וחבריו.
3 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן. עצבני
(צילום: רויטרס)
לאחר השריקה התייחס היהלום הצרפתי לעתידו וניסה לשמור על פרופורציות: "זה יהיה מטופש מצידי להחליט על עתידי בהתבסס על משחק אחד. תמיד אמרתי שאני שמח בפ.ס.ז' ומשחקים כאלה משמחים אותי אפילו יותר. החולצה של פריז סן ז'רמן תמיד תהיה קרובה לליבי. העבודה הקשה השתלמה לנו ואנחנו מרגישים יותר ויותר טוב ככל שהזמן עובר".
מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו לא חסך במחמאות לגיבור המשחק: "אין לנו ספק שמדובר באחד השחקנים הטובים בעולם, למרות גילו הצעיר. הוא עשה דברים יוצאים מן הכלל".
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה. לקח את הכדור הביתה
(צילום: רויטרס)
פוצ'טינו גם סיפר שאמבאפה היה ביטחון בניצחון עוד לפני המשחק: "הוא ניגש אליי באימון ושאל אותי 'כמה פעמים ניצחת בקאמפ נואו'. עניתי לו שפעם אחת ואז הוא אמר לי: 'מחר זה יהפוך לפעמיים'. הביטחון הזה הוא הסיבה לכך שהוא מצליח ברמות האלה". על הגומלין: "נצטרך להישאר צנועים. נותרו 90 דקות ויש לברצלונה שחקנים נפלאים".