שלושה ימים לפני גומלין חצי גמר הצ'מפיונס מול פ.ס.ז', מנצ'סטר סיטי הבטיחה היום (שבת) כמעט בוודאות את זכייתה באליפות הפרמייר-ליג. החבורה של פפ גווארדיולה חזרה מהביקור בלונדון עם 0:2 על קריסטל פאלאס ולמעשה היא יכולה לזכות רשמית בתואר כבר מחר, אם ליברפול תנצח באולד טראפורד את מנצ'סטר יונייטד.
גווארדיולה ערך שמונה שינויים בהרכב קבוצתו (מזה שרשם 1:2 מרשים בפריז) ושמר כוחות לקראת המשחק החשוב ביום שלישי באיתיחאד. ועדיין, גם סגל חסר הספיק לעוד 'וי' ופער של 13 נקודות בטבלה על פני מנצ'סטר יונייטד (לה משחק חסר). אחרי שהיריבה העירונית תסיים מחר את משחקה יישארו עוד ארבעה מחזורים עד לסיום העונה.
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
יכולים לזכות באליפות כבר מחר. שחקני סיטי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
פראן טורס
פראן טורס
פראן טורס בטירוף
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
שער שדה ראשון העונה. אגוארו
(צילום: EPA)
שער של גבריאל ז'סוס נפסל במחצית הראשונה, אז סיטי סגרה עניין בפתיחת החצי השני. בדקה ה-57 בנז'מין מנדי מסר לאגוארו, שמתוך הרחבה בעט בקלות פנימה - שער שדה ראשון לארגנטינאי העונה. כעבור 120 שניות ראחים סטרלינג בישל לפראן טורס, שברגל שמאל הכניע את ויסנטה גואיטה.
צמד של קאי הבארץ (10 ו-49) העניק לרביעית בטבלה, צ'לסי, 0:2 על פולהאם ופער של שש נקודות מהמקום החמישי, שם נמצאת ווסטהאם. ברייטון התרחקה משמעותית מהתחתית אחרי 0:2 ביתי על לידס. פסקל גרוס כבש ראשון בפנדל (14), דני וולבק הכפיל (79).
אברטון הפסידה 2:1 לאסטון וילה בבית ופיספסה הזדמנות לטפס זמנית למקום השישי. אולי ווטקינס העלה את וילה ליתרון בדקה ה-13, דומיניק קאלברט-לואין (שער 15 בליגה) השווה כעבור שש דקות ואנואר אל-גאזי כבש שער ניצחון יפה בדקה ה-80.