מישהו זוכר שטוטנהאם הוליכה העונה את הפרמייר-ליג? זה היה מזמן, אתם צודקים. אתמול החבורה של ז'וזה מוריניו ספגה הפסד שלישי ברציפות, 1:0 ביתי לצ'לסי (מפנדל של ז'ורז'יניו) ונותרה במקום השמיני עם 33 נקודות, 14 פחות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי.
זו הפעם הראשונה מזה תשע שנים שטוטנהאם מפסידה שלוש פעמים ברצף (אז תחת הדרכתו של אנדרה וילאש בואש) וגם מוריניו עצמו רשם ציון דרך שלילי. לראשונה בקריירת האימון שלו - הפורטוגלי נוצח פעמיים ברציפות במשחק ביתי. כן, אחרי 326 משחקים ביתיים - הרצף המרשים הגיע לסיומו.
3 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
אובד עצות. מוריניו
(צילום: gettyimages)
גם אליסון בנדר הייתה בהלם מהתשובה של מוריניו
"לא קל לראות קבוצה מאוחדת עם תוצאות חלשות, קשיים ופציעות", אמר מוריניו. "זה בדרך כלל קורה אחרי ניצחונות. בזמנים רעים, קשה לראות את זה, אבל זה קרה במחצית השנייה מול צ'לסי". על רשימת הפצועים הארוכה שלו, הוסיף: "אני לא רוצה לדבר על הארי קיין ושות', אבל כשהם כשירים - הם מוסיפים לביטחון העצמי שלנו".
מוריניו ספג ביקורת קשה על כך שלא שיתף את גארת' בייל, שנותר כל 90 הדקות על הספסל. כששדרת הקווים, אליסון בנדר, שאלה אותו בסיום על כך - 'המיוחד' ענה: "שאלה טובה, אבל את לא ראויה לתשובה", וכמובן ספג על כך לא מעט אש ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
סון מתוסכל
סון מתוסכל
עוד משחק ביתי, עוד הפסד. סון מתוסכל
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מוריניו וטוכל
מוריניו וטוכל
מוריניו וטוכל דווקא נפרדו כידידים
(צילום: AP)
מנג'ר טוטנהאם ספג גם אש על היכולת של קבוצתו. שחקן העבר ופרשן BT SPORT, ריו פרדיננד, לא ריחם על הפורטוגלי: "לא הייתה תנועה, לא ראיתי תוכנית משחק. הייתה להם בעיטה אחת כל המשחק, וגם זה בדקה ה-89. זה קשר גם למנג'ר. זו הייתה הופעה אנמית של קבוצה בלי אישיות. אם היה קהל במגרשים, האוהדים היו שורקים בוז כבר בהפסקה".
מהעבר השני, תומאס טוכל וצ'לסי העפילו למקום השישי בטבלה (36 נקודות), אבל הגרמני לא יצא מרוצה: "אני מרוצה מהסגל והפוטנציאל, אבל זה עדיין לא שיטת המשחק שלי. זה לא קשור רק לטקטיקה, אלא גם לאיך אנחנו חיים את המשחק".