בספרד, איטליה ובעצם בכל העולם נרגשים לקראת המפגש בין מסי ורונאלדו - מחר (שלישי, 22:00) במחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות. ברצלונה תארח את יובה, כששתי הקבוצות כבר הבטיחו עלייה לשמינית הגמר. הביאנקונרי יסיימו בפסגת הבית רק אם יבקיעו לפחות פעמיים וינצחו בהפרש של שני שערים.
אגב, כריסטיאנו עדיין לא כבש באף משחק נגד מסי בליגת האלופות – בשני חצאי הגמר ב-2007/08 במדי מנצ’סטר יונייטד, בגמר כעבור שנה וכן בשני חצאי הגמר במדי ריאל מדריד בקלאסיקו ב-2010/11. "מי טוב יותר - מסי או רונאלדו? לא יהיה יפה להגיד", ניסה מאמן בארסה, רונלד קומאן, להתחמק באלגנטיות מהשאלה. "יהיה נהדר לראות שני אלופים, הכי טובים בעולם ב-15 השנים האחרונות".
2 צפייה בגלריה
קומאן ומסי
קומאן ומסי
במשבר בליגה. קומאן ומסי
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
אז מי באמת טוב יותר? מסי ורונאלדו
(צילום: AFP)
ברצלונה מגיעה למשחק אחרי הפסד המפתיע 2:1 לקאדיס, הרביעי שלה העונה בליגה בעשרה משחקים בלבד - אבל קומאן החליט שמסי כן יהיה בסגל. "המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק ולסיים במקום הראשון בשלב הבתים. יש לנו יתרון שלוש נקודות ו-0:2 מהמשחק באיטליה כך שהסיכויים שלנו טובים", הסביר ההולנדי.
על התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה, אמר קומאן: "אנחנו מרגישים רע, אבל האחריות היא תמיד של המאמן כי הוא מקבל את ההחלטות. עלינו לנתח את ההפסדים. זה שונה להפסיד כמו בשבת מאשר להפסיד מול אתלטיקו מדריד. צריך לנתח את ההגנה שלנו ואת ההתקפה. אמרתי לשחקנים שאני כועס ואסור לנו לספוג את השערים האלה כל הזמן".
קוטיניו, שהגיע גם כן למסיבת העיתונאים, הוסיף: "אנחנו רוצים לנצח מחר, בטח אחרי מה שקרה נגד קאדיס. זה משחק גדול. האווירה מעצבנת, אבל אנחנו להוטים לשנות אותה. הקבוצה מאוד רוצה לעשות את זה. אנחנו בתהליך של התחדשות, מאמנים התחלפו, שחקנים חשובים עזבו. עלינו להיות סבלניים כי זה תהליך".