שתי נקודות - זה כל מה שזקוקה ריאל מדריד בשני המחזורים שנותרו עד לסיום הליגה הספרדית כדי להבטיח אליפות מספר 34 בתולדותיה וראשונה מאז 2017. אתמול (שני) הבלאנקוס עשו שוב את העבודה עם 1:2 קשה בגראנדה ושמרו על פער 4 הנקודות מברצלונה.
זה לא הלך קל לזינדין זידאן. פרלאן מנדי (שער בכורה במבצע אישי) וקארים בנזמה (השער ה-19 שלו בליגה) כבשו בפתיחה, אבל גרנאדה צימקה בהמשך והייתה קרובה להשוות בסיום. רק שסרחיו ראמוס ותיבו קורטואה סידרו לריאל שלוש נקודות ולמעשה ניצחון תשיעי ברציפות מאז חזרת הכדורגל מפגרת הקורונה.
2 צפייה בגלריה
ראמוס ומודריץ'
ראמוס ומודריץ'
ראמוס ומודריץ' מאושרים אחרי הניצחון
(צילום: AP)
"האליפות מתקרבת, אבל אסור לנו להיות רגועים", הודה בסיום ראמוס. "נצטרך להיות זהירים כדי שהרצף ימשיך. זכייה בתואר תהיה תגמול להמשכיות שלנו". למעשה ריאל תוכל לזכות באליפות כבר ביום חמישי, אם תנצח בביתה את ויאריאל או שברצלונה תמעד מול אוסאסונה.
זידאן נראה צורח משמחה עם השריקה לסיום. "זה היה טבעי, כי סבלנו המון", הסביר. "זה היה כדאי להראות לשחקנים איזה ניצחון חשוב הם השיגו. שיחקנו חצי ראשון טוב, בשני ממש לא. כדי לזכות באליפות בספרד אתה גם צריך לסבול. יש עוד שני משחקים לסיום וצריך לזכור שעוד לא זכינו בכלום".
"האליפות באופק": שער ה"מארקה"
גם התקשורת הספרדית, או יותר נכון זו שבמדריד, חגגה עם ריאל. "האליפות באופק", נכתב בכותרת ב"מארקה". ב"אס" התנוססה הכותרת: "זה קרוב". אה כן, ולא מעט ביטוי קיבל גם גארת' בייל, שאמנם שוב לא שיחק דקה, אבל גנב את ההצגה ביציע כש"יצר משקפת" בעזרת ידו ועוד חפץ כלשהו. טוב, הפעם הוא לא "ישן" כמו בניצחון על אלאבס. בתקשורת הספרדית הבליטו זאת, ובבריטית גם כן. "הוא בדרך חזרה לאנגליה?", שאלו אוהדי ריאל. בימים הקרובים נדע את התשובה.
2 צפייה בגלריה
בייל משתעשע ביציע
בייל משתעשע ביציע
ההטרלה של בייל
(צילום: EPA)
פורסם לראשונה: 05:56, 14.07.20