אחרי תשע אליפויות רצופות, סלטיק כמעט בוודאות תאבד את תואר האליפות בסקוטלנד לריינג'רס. היום (שבת) הגיעה כנראה החותמת הרשמית לכך עם 0:1 ביתי של סטיבן ג'רארד ושחקניו בדרבי הלוהט של גלזגו.
שני גיבורים טראגיים היו למשחק. הראשון, ניר ביטון שהורחק בדקה ה-62 באדום ישיר לאחר שהכשיל את אלפרדו מוראלס, שנותר האחרון לפני השוער ואסיליוס ברקאס. השני, קאלון מגרגור שכבש שער עצמי כעבור שמונה דקות.
3 צפייה בגלריה
ביטון
ביטון
השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. ביטון
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ביטון מול מוראלס
ביטון מול מוראלס
ביטון ומוראלס במרדף אחרי הכדור
(צילום: רויטרס)
ריינג'רס מוליכה את הטבלה עם 62 נקודות (20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), 19 נקודות יותר מסלטיק (לה שלושה משחקים חסרים).

תומר חמד גרף מחמאות - והפסיד

אחריו יותר מחצי שנה ללא משחק רשמי, תומר חמד ערך הבוקר (שבת) את הבכורה שלו בקבוצתו החדשה וולינגטון פיניקס הניו זילנדית, שהפסידה לסידני FC, אלופת השנתיים האחרונות, במסגרת הליגה האוסטרלית 2:1. חמד פתח על הספסל במשחק הראשון של קבוצתו העונה בליגה, ועלה לשחק בדקה ה-59.
רגע לפני שריקת הסיום הישראלי הגיע להזדמנות נהדרת, בעט סמוך לרחבה, אך שוער היריבה הדף. חמד זכה למחמאות מהשדר: "פעולה נהדרת של החלוץ המחליף, שבקרוב מאוד יהפוך לשחקן הרכב". כמו כן, בעיטה שפגעה בחלוץ בתוספת הזמן נכנסה פנימה, אבל היה ברור שהוא היה בנבדל ואכן השער נפסל בהתערבות של ה-VAR.
3 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
חמד בבכורה
(צילום מסך מתוך יוטיוב)
קאלם ניוהנהוף העלה את סידני ליתרון בדקה ה-29 בבעיטה אלכסונית מ-20 מטרים לחיבורים. מירזה מוראטוביץ' (אותו החליף חמד), הספיק להשוות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
עוד לפני שהישראלי הספיק לעלות מהספסל, לוק ברטאן החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-59 בבעיטה חופשית מטורפת מ-30 מטרים שהלכה גם היא לחיבורים, כמו זו של חברו לקבוצה ניוהנהוף. במחזור הבא שייערך בעוד שבוע, תתארח וולינגטון אצל מקארת'ור FC.
פורסם לראשונה: 10:00, 02.01.21