רכש ראשון לרונלד קומאן בברצלונה - ולא מפתיע במיוחד. כך לפחות על פי דיווח ב"טלחרף" ההולנדי. ממפיס דפאי יעזוב את ליון ויצטרף לבארסה תמורת 25 מיליון אירו ועוד חמשה מיליון עתידיים שישולמו עבור בונוסים שונים. העיתון ההולנדי טוען כי הוא צפוי להיות מוצג בקאמפ נואו כבר ביממה הקרובה.
החלוץ ההולנדי בן ה-26 היה אמור להפוך לסופרסטאר כבר לפני כמה שנים, אך לא עשה זאת. הוא הגיע למנצ’סטר יונייטד ב-2015 ועזב כעבור שנתיים כשהוא לא מצליח להטביע שם חותם. מאז הוא מככב בליון והוליך אותה הקיץ עד לחצי גמר ליגת האלופות (אחרי ניצחונות מרשימים בדרך על יובנטוס ומנצ'סטר סיטי).
2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
עוד הולנדי בברצלונה. דפאי
(צילום: AFP)
הדיווח ב"טלחרף" ההולנדי
דפאי יגיע כמחליפו של לואיס סוארס, שלא נמצא כידוע בתוכניות של קומאן. העונה כבר כבש שלושה שערים בשתי הופעות במדי ליון בליגה הצרפתית (שלושער ב-1:4 מול דיז'ון). בעונה שעברה כבש תשעה שערים ב-13 משחקים אצל הקבוצה הצרפתית.

רגילון קרוב לחתימה ביונייטד, רכש הולנדי למוריניו?

מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על גארת' בייל ומוכנה כעת להשאיל אותו לעונה מריאל מדריד. הבעיה הגדולה: חוזה העתק שלו בבלאנקוס, המוערך בכ-650 אלף ליש"ט לשבוע (275 אלף יותר מהמשתכר הגבוה ביותר במועדון כרגע - דויד דה חאה). יונייטד, שעדיין מפנטזת על ג'יידון סאנצ'ו, תהיה מוכנה גם לרכוש את הוולשי, אבל כרגע ריאל מסרבת.
2 צפייה בגלריה
רגילון חוגג עם החברים
רגילון חוגג עם החברים
רגילון חוגג בעונה שעברה במדי סביליה. יגיע ליונייטד?
(צילום: EPA)
מי שכן עשוי להגיע לאולד טראפורד מריאל הוא סרחיו ריגלון, שבעונה שעברה היה מושאל לסביליה. על פי דיווח ב"מארקה", השחקן בן ה-23 "קרוב לחתימה" ביונייטד תמורת 25 מיליון אירו.
גם ז'וזה מוריניו וטוטנהאם מחפשים חיזוק, בטח אחרי ה-1:0 לאברטון בתחילת השבוע בפרמייר-ליג. על פי פרסומים באנגליה, מוריניו נמצא במו"מ עם איינטראכט פרנקפורט לרכישת החלוץ ההולנדי, באס דוסט, תמורת כ-5.5 מיליון ליש"ט.