לפני פחות משנה ניימאר ו"נייקי" החליטו די במפתיע לסיים את חוזה האימוץ בין הצדדים אחרי 13 שנים. אז טענו ענקית ההלבשה והכוכב הברזילאי כי הם לא הצליחו להגיע להסכמות על המשך הדרך. הלילה (בין חמישי לשישי) התבררה כנראה הסיבה האמיתית לכך.
לטענת העיתון היוקרתי "וול סטריט ג'ורנל", ב"נייקי" החליטו להיפרד משחקנה של פ.ס.ז' לאחר שעובדת החברה התלוננה כנגד השחקן כי הוא תקף אותה מינית בשנת 2016, כשליוותה אותו בביקורו בניו יורק. אותה עובדת דיווחה על אותן ההאשמות ב-2018 ושנה לאחר מכן "נייקי" הזמינה חקירה עצמאית בנושא.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
שוב מסתבך. ניימאר
(צילום: AFP)
הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל"
על פי אותו דיווח של העיתון, אותה עובדת סיפרה לחברה כי ניימאר ניסה בכוח לכפות את עצמו עליה, במהלך ביקורו של השחקן בניו יורק. אז המתלוננת שימשה כמתאמת לוגיסטית של הברזילאי ופמלייתו. מיד לאחר הפרסום אישרו ב"נייקי" כי הפרידה מניימאר הייתה בשל "אי הסכמת השחקן לשתף פעולה בחקירת אמינות שערכנו ואשר נעשתה בתום לב".
ניימאר עצמו הכחיש את ההאשמות והדוברת שלו מסרה בתגובה: "ניימאר יגן על עצמו נמרצות מפני התקפות חסרות בסיס וטענות מסוג אלה". לטענת השחקן, הפרידה מ"נייקי" נעשתה בשל עניינים כלכליים בלבד. אגב, חודש לאחר עזיבת "נייקי", הסופרסטאר חתם חוזה אימוץ עם "פומה".
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
היה או לא היה? ניימאר
(צילום: AFP)
זו לא הפעם הראשונה שניימאר מואשם בתלונה מסוג זה. ב-2019 צעירה התלוננה כי השחקן אנס אותה בבית מלון, אולם התיק נסגר מחוסר ראיות. "העולם שלי קרס, צנחתי לקרקע. אני מקווה שסגירת התיק הזה תעזור לא רק לי, אלא לכל אדם אחר בעולם שנאלץ להתמודד מול האשמות שווא ובעיקר תעזור לנשים שבאמת היו קורבנות אונס", כתב אז בעמוד האינסטגרם שלו אחרי שהפרשה הסתיימה.