אנדראה פירלו עובר עונה קשה ביובנטוס, שתאבד בקרוב את תואר הסקודטו בסרייה א' לאינטר. ה-1:1 המאכזב אתמול מול פיורנטינה הותיר את יובה במקום הרביעי עם 66 נקודות - והכרטיס לליגת האלופות רחוק מלהיות מובטח.
אוהדי יובנטוס כמובן מאוכזבים מהמצב של קבוצתם, אבל חלק מהם, כך מסתבר, הלך רחוק מדי. היום (שני) דווח כי בנו של המאמן' ניקולו פירלו, ספג איומים על חייו מצד האוהדים ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
בנו מאוים. פירלו
(צילום: AFP)
אחת מהודעות הנאצה שקיבל פירלו ג'וניור
הנער בן ה-17 פרסם באינסטגרם צילום מסך של ההודעות שקיבל, באחד מהם נראה הכיתוב: "אתה ואביך צריכים למות". פירלו ג'וניור כתב: "אני לא אוהב לעשות את זה, לכל אחד יש את הזכות לומר מה שהוא חושב ומבין את חופש הדיבור, אבל יש גבול שאי אפשר לעבור".
"הגבול נחצה מזמן, אני בן 17 וסופג נאצות קשות כל יום, בגלל שאני בן של מאמן מסוים", המשיך ניקולו. "הייתי רוצה שתשימו את עצמכם במקומי ותחשבו איך זה מרגיש להיות ככה".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו ופירלו
רונאלדו ופירלו
בעונה הבאה הם ייפרדו? רונאלדו ופירלו
(צילום: רויטרס)
אגב, לא ברור אם בכלל פירלו ימשיך לעונה נוספת ביובה. על פי שלל דיווחים באיטליה, מסימיליאנו אלגרי ימונה הקיץ למאמנה החדש של הקבוצה. ליובנטוס עוד נשאר משחקים מול אינטר ומילאן, ונאפולי צמודה אליה בטבלה. "אני לא שמח מהסיטואציה, בדיוק כמו שהמועדון לא מרוצה ממנה", הסביר פירלו אתמול בסיום המשחק. "אנחנו לומדים מכל משחק, אבל ברור שאנחנו לא יכולים להיות שמחים מהמצב הנוכחי".